اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مهر 1400 - 13:46   |   کد مطلب: 35431
در سی و یکمین نشست شورای اسلامی شهر همدان، طرح راه اندازی مرکز علمی و کاربردی شهرداری همدان اعلام وصول شد.

به گزارش صبح الوند، در سی و یکمین نشست شورای اسلامی شهر همدان، طرح راه اندازی مرکز علمی و کاربردی شهرداری همدان اعلام وصول شد.

سعید نظری در خصوص این اظهار کرد: طرح راه اندازی مرکز علمی و کاربردی شهرداری همدان با هدف ارتقای سطح آموزشی و آگاهی کارکنان شهرداری همدان در مقطع کاردانی، کارشناسی و همچنین آموزش های پاره وقت و نیمه حضوری با موافقت ۸ عضو شورا اعلام وصول و جهت بررسی های قانونی و تخصصی به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
وی در ادامه افزود: این مرکز پیش از این نیز سابقه فعالیت در شهرداری همدان را داشته است که بنا به دلایلی فعالیت آن متوقف شده بود که در حال حاضر با رفع اشکالات گذشته و ارایه نقطه نظرات جدید؛ در رشته های متنوع ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و کشاورزی قابلیت اجرا در شهرداری همدان را دارد.
وی در ادامه به جزییات بیشتر این طرح اشاره کرد و گفت: رشته‌های مورد نظر در این مرکز هماهنگ با دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد و مدرک آن مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، همچنین قابلیت ادامه تحصیل و استخدام را برای فارغ التحصیلان دارد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: از مهمترین ویژگی‌های این مرکز، بهره گیری از امکانات بالقوه مجموعه شهرداری است که تابع مقررات دانشگاه جامع علمی کاربردی خواهد بود و در راستای مهارت آفرینی و کارآفرینی بسیار راهگشاست.
نظری با بیان اینکه نمونه‌های موفق مراکز آموزشی علمی کاربردی در سایر شهرداری های کشور وجود دارد، افزود: خلاء برخی از رشته‌های مورد نیاز در مجموعه مدیریت شهری در مراکز دانشگاهی وجود دارد که با راه‌اندازی این مرکز، آموزش‎های خاص مورد نیاز با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته استانی تدریس خواهد شد که قطعا در ارایه خدمات رسانی مطلوب و افزایش میزان رضایت‎مندی عمومی بسیار راهشگا خواهد بود.
وی در این خصوص افزود: رشته های مورد نیاز در حوزه مدیریت شهری به صورت پودمان و در قالب بسته‌های آموزشی کوتاه مدت و ترمی به دانشجویان ارایه می شود.
نظری در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه آموزش کارکنان شهرداری در این مرکز خارج از ساعات اداری برگزار می‌شود، گفت: شهریه وام دانشجویان در این مرکز برابر مقررات وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان است که به متقاضیان وام تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان