اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آبان 1400 - 8:49   |   کد مطلب: 35481
نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه دولت قبل بدهی فراوانی بجا گذشته است افزود: یکی از کارهای خوب دولت جدید در دوماه اخیر عدم چاپ پول و خلق اسکناس است.
عدم چاپ پول و خلق اسکناس یکی از کارهای خوب دولت جدید در دوماه اخیر است

به گزارش صبح الوند، نماینده مردم همدان و فامنین در این ضمن گرامیداشت شهدای دانش آموز گفت: اگر در رفتارهای شخصی و اجتماعی خود خلاف ارزش های الهی عمل کنیم خداوند بلا و برکات را از ما میگیرد.

وی افزود: اگر تقوای الهی داشته باشیم خداوند برکات خود را از زمین و آسمان بر ما نازل خواهد کرد.

حجت الاسلام فلاحی یکی از مصادیق بی تقوای در سطح جامعه را کم کاری مدیران عنوان کرد.

 وی افزود: مدیری که بخواهد در نظام اسلامی خیانت کند و ارزش های اسلامی را زیر پا بگذارد ما به عنوان دستگاه ناظر او را رها نخواهیم کرد.

نماینده مردم همدان در پاسخ به سوالی در مورد نیروهای شرکتی بیان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باید هرچه سریعتر انجام شود و این طرح مراحل پایانی خود را در کمیسیون طی می کند.

حجت الاسلام فلاحی در مورد نظارت بر بازار هم گفت: نظارت بر بازار جز وظایف دولت و در راس آن رئیس جمهور و در استان ها در اختیار استانداران است.

نماینده مردم همدان در مورد موانع سرمایه گذاری در همدان گفت: پنجره واحد شورای هماهنگی دستگاه نظارتی به منظور شتاب دادن به سرمایه گذاری در استان باید تشکیل شود.

حجت الاسلام فلاحی در مورد سایت مسکن و عدم بتز شدن این سایت برای همدانی ها گفت: در حال پیگیری رفع کمبود زمین در استان هستیم.

وی افزود: با وزارت راه رایزنی کرده ایم سایت را برای همدانی ها باز کنند تا مردم بتوانند ثبت نام کنند.

نماینده مردم در مجلس گفت دولت قبل بدهی فراوانی بجا گذشته است.

وی افزود: یکی از کارهای خوب دولت جدید در دوماه اخیر عدم چاپ پول و خلق اسکناس است.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به عمل به هنگام نیروهای سپاه در دریای عمان گفت: اینکه در دنیا کسی جرات ندارد نگاه چپ به کشور ما کند, به برکات خون شهدا است.

وی افزود: دوران بزن در رو تمام شده است و کسی نمی تواند به خاک ایران و به مردم ما نگاه حقیرانه داشته باشد. 

فلاحی در پایان گفت: هر کسی بخواهد ملت ما را در فکر و خیال خود تحقیر کند; نیروهای انقلابی ما آن ها را در عمل تحقیر خواهند کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان