اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. آبان 1400 - 9:13   |   کد مطلب: 35515
معاونت سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه رسانه اصحاب رسانه اندیشه ساز،حرکت آفرین، توسعه بخش هستند گفت: برنامه دولت سیزدهم حمایت از رسانه است که با شفافیت وارد شده و به آن ادامه خواهد داد رسانه که زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه است قطعا بازوی توانمندی هم برای مدیریت است.

به گزارش صبح الوند، مهدی باب الحوائجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه اندیشه ساز،حرکت آفرین، توسعه بخش هستند. 

وی ادامه داد: اهمیت وجود رسانه و نقش آن در جامعه امروز کاملا مشهود است.
باب الحوائجی افزود: برنامه دولت سیزدهم حمایت از رسانه است که با شفافیت وارد شده و به آن ادامه خواهد داد رسانه که زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه است قطعا بازوی توانمندی هم برای مدیریت است.

وی تاکید کرد: شفاف سازی و بلوری کردن مسائل و در اختیار مسئولین قرار دادن هنر رسانه است. 

معاونت سیاسی امنیتی گفت: بلوری و صیقلی کردن پروژه های عمرانی سیاسی و غیره نیز تکلیف رسانه است و برقرار کننده ارتباط بین مردم و مسئولین رسانه ها هستند اما این شفاف سازی و صیقلی کردن باید مبتنی بر عقلانیت و شناخت باشد.

وی افزود: رسانه های استان همدان فعال و حرف برای گفتن دارند و خبرنگار از دریچه فرهنگ و علم وتفکر وارد می شود و مسئولین باید قدرت برنامه ریزی خود را بالا ببرند که وقتی خبرنگار به آن حوزه ورود پیدا کرد عامل تبلیغش شود. 

باب الحوائجی گفت: اشتباهات مسئولین باید بعد از 43 به حداقل رسیده باشد و با برنامه ریزی حرکت کنند، رسانه باید امید آفرینی برای مردم کند چرا که رسانه جزو ارکان دموکراسی است. 

وی عنوان کرد: همه دنبال تقویت نظام اسلامی هستیم و همگی یک هدفداریم و پرچم جمهوری اسلامی باید در سراسر دنیا به اهتزار درآید و مقدمه آن را دولت اسلامی ایجاد می کند. 

باب الحوائجی گفت: خون سلیمانی و سلیمانی ها در رگ مسئولین آینده انقلاب بیشتر جاری شود و ایران اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان