اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. آبان 1400 - 11:09   |   کد مطلب: 35516
فرمانده سپاه ناحیه همدان در آستانه هفته بسیج از برگزاری برنامه های مختلف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: سوم آذرماه رزمایش بزرگ اقتدار در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
رزمایش بزرگ اقتدار در سراسر کشور/ تشدید طرح شهید سلیمانی در واکسیناسیون و بسته های

به گزارش صبح الوند، علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در آستانه هفته بسیج گفت: شجره طیبه بسیج که توسط امام بنیانگذاری و بنا شد امروز در همه عرصه ها و موضوعات مهم کشوری کارآمدی و دست برتر بودن خود را نشان داده است و روز به روز شکوفاتر می شود. 

 

وی افزود: هفته بسیج از 29 آبانماه تا 5 آذرماه ادامه دارد و روز شمار بدین ترتیب؛ روز اول  اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد،بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن،  بسیج استقلال و آزادی، بسیج سبک زندگی بسیج معنویت و اخلاق است. 

 

فرمانده سپاه ناحیه گفت: در این هفته برنامه های مختلفی ترتیب داده شده است که آذین بندی مساجد و محله ها، 40 یادواره شهید در سطح استان، ادامه طرح شهید سلیمانی در دو بخش واکسیناسیون و توزیع بسته های معیشتی، ارائه خدمات پزشکی رایگان در دو نقطه از شهر همدان منوچهری و شهرک شهید مدنی، تداوم نهضت خدمت رسانی در قالب گروه های جهادی با محوریت پویش هر بسیجی یک خدمت انجام خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: توزیع بسته های کمک های مومنانه، گشت رضویون پایگاه های بسیجف میز خدمت توسط بسیج اداراتف غرفه های خدمات روانشناسی در سه محله، شیفت ایثارگری توسط بسیج کارگری راه اندازی پویش من و رفیق شهید با بیان خاطرات شهدا در فضای مجازی توسط پیشکسوتان و قرارگاه فضای مجازی سپاه ناحیه ، تقدیر از فرهنگیان فعال در دوران کرونا،نمایشگاههایی در سطح محلات، میقات صالحین در 5 آذرماه در سه شهر همدان جورقان و فامنین ،پیاده روی بزرگ برای همه مردم از میدان امام به سمت باغ موزه داریم.

 

گفتنی است: در سوم آذرماه رزمایش اقتدار بسیج در سطح شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان