اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1400 - 10:30   |   کد مطلب: 35679
امروز که اقتصاد اولویت اصلی کشور است و مردم در معیشت دچار مشکل شده اند به نظر می رسد اولویت استانداری ها پیشبرد طرح های اقتصادی باشد.

به گزارش صبح الوند، امروز که اقتصاد اولویت اصلی کشور است و مردم در معیشت دچار مشکل شده اند به نظر می رسد اولویت استانداری ها پیشبرد طرح های اقتصادی باشد. 

معاون امور اقتصادی استانداری با تمام نهادهای دولتی مرتبط با شهر و روستا از پست بانک گرفته تا توسعه در دور افتاده ترین روستاها نقش دارد. 

از جذب سرمایه گذار گرفته تا توسعه و اشتغال در روستاها که می تواند مهاجرت معکوس رابه دنبال داشته باشد می توان در نقش معاون اقتصادی استانداری برشمردبنابراین انتخاب این معاون در استانداری از اهمیت ویژه ای برخودار است. 

استانی که آمار اشتباه اشتغال در آن باعث شد نتواند بسیاری از سرمایه و منابع را جذب کند و امروز شاهد بیکاری مفرط در این استان هستیم. 

مردم دارالمومنین همدان انتظار دارند دستگاه اجرایی استانداری بتواند یک معاون اقتصادی خوب به دور از حواشی و دخالت نمایندگان انتخاب کند تا بتوان گره کور بیکاری در این استان را باز کرد.

به گفته کارشناسان در حال حاضر اقتصاد ایران با ۲۰ تا ۳۰ بیماری اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و مانند این است که بدن بنده ۲۰ تا ۳۰ بیمار را همزمان دچار شده است و این دوستان در کابینه نیز نمی توانند همه این بیماری ها را همزمان درمان کنند لذا باید اولیت بندی صورت می گرفت به عنوان مثال ما بحث بحران آب، ابر چالش جمعیت، صندوق های بازنشتسگی، ناترازی نظام بانکی، فضای کسب و کار، نابرابری فزاینده، اتلاف منابع یارانه‌ها، رشد نقدینگی و تورم را داریم و شاید اگر آنها را بشماریم به ۲۰ تا ۳۰ بیماری در اقتصاد ایران می رسیم و در این خصوص که شدت و ضرورت این بیمای ها چقدر است نیز هیچ آزمایشی در اقتصاد ایران صورت نگرفته است که مشخص کند اولین بیماری که باید در اقتصاد ایران در مان شود چیست و به عنوان مثال صندوق های بازنشستگی است یا نظام بانکی و یا نابرابری فزاینده و ما نمی توانیم همه این بیماری ها با یکدیگر درمان کنیم.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان