اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1400 - 12:37   |   کد مطلب: 35684
فرمانده انتظامی استان از کشف 38هزار متر مربع زمین خواری به ارزش 310میلیارد ریال در شهرستان "همدان" خبر داد.
310 میلیارد ریال زمین خواری در "همدان"

به گزارش صبح الوند،  سردار "سلمان امیری" در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام به تصرف غیرقانونی اراضي ملي توسط افرادی سودجو در یکی از مناطق شهرستان همدان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی ها و انجام استعلامات صورت گرفته از ادارات مربوطه و بررسی های میدانی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، اراضي ملي به ميزان38هزارمتر مربع از سوی متهمان به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با هماهنگي مراجع قضائي، اراضي موصوف خلع ید شد، گفت: کارشناسان، ارزش زمین های مورد نظر را 310میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از مواجه با اسناد و دلایل موجود به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار امیری خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان