اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. دى 1400 - 11:29   |   کد مطلب: 35691
رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان:
سه پروژه عمرانی شهر همدان در اصلاح بودجه، ویژه دیده شد
رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در اصلاح بودجه، بودجه بیشتری برای سه پروژه تقاطع غدیر، پل شهید همدانی و پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگ تعیین شد.

به گزارش صبح الوند، 

مهدی حیدری در کمیسیون فنی و عمرانی با موضوع سه پروژه عمرانی شهرداری و مدیریت آسفالت، اظهار کرد: در تقاطع پل غدیر 930 مترمکعب بتن‌ریزی با رعایت تمهیدات و الزامات در هوای سرد انجام شد که بازتاب بسیار خوبی نیز در بین شهروندان داشته است.

وی با تأکید بر اینکه با تمام سختی‌ها در حوزه تامین منابع، کار در فصل سرد با وجود صرف هزینه بیشتر متوقف نشده است، گفت: تمام تمهیدات برای ادامه کار، هزینه‌های اضافی بر پروژه تحمیل کرد اما متوقف نشد.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در پروژه پل سردار شهید همدانی قرار بر تزریق مالی حدود یک میلیارد تومان به صورت هفتگی بود؛ در خصوص پروژه تقاطع غدیر نیز قرار بر تزریق هفته‌ای 350 تا 500 میلیون تومان بوده که کار با حداکثر ظرفیت پیش برود.

حیدری با بیان اینکه در خصوص پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ نیز حل اختلاف از طریق کمیسیون ماده 38 انجام شد، افزود: ظاهراً توافقاتی حاصل و مقرر شد مجدداً پیمانکار با شرکت در مناقصه زمین مورد نظر را از منطقه 2 دریافت و ادامه کار را از سربگیرد؛ در صورت نیاز به برگزاری مناقصه مجدد نیز این امر انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه در پروژه پل شهید همدانی نیز قرار بر آرماتوربندی در دو جبهه بود، تصریح کرد: اکنون در یک جهت، آرماتوربندی پیشروی خوبی داشته و در سمت دیگر کم رمق است.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: پروژه پل سردار همدانی برنامه زمان‌بندی داشته و به دلایلی وارد تاخیرات مجاز و یا غیرمجاز شده ست که باید برنامه زمان‌بندی جدید پیمانکار ارائه شود.

حیدری با بیان اینکه بخش‌های فنی و مهندسی شهرداری جز در بحث مالی، در پروژه تقاطع غدیر خوب عمل کرده است، خاطرنشان کرد: مشاور کارفرما در پروژه پل سردار همدانی نباید از روز اول حذف می‌شد و انتقاد این است که طی چهار سال گذشته، چرا صورتجلسات احجام عملیات انجام شده تدوین نشده است؟

وی با تأکید بر اینکه نقدینگی و تأمین مالی وظیفه مدیریت شهریست، یادآور شد: با توجه به این مهم در اصلاح بودجه، بودجه بیشتری برای سه پروژه تقاطع غدیر، پل شهید همدانی و پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگ تعیین شد؛ البته شهرداری نیز باید فکری برای تأمین مالی این پروژه‌ها داشته باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان