اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1400 - 10:10   |   کد مطلب: 35731
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدراستان از کشف مقدار 3 کيلو و 800 گرم مواد مخدر ترياک در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان " ملاير" و 3 کيلوگرم حشيش در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدراستان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک، مشخص شد باند مورد اشاره با شيوه و شگرد هاي پيچيده اقدام به انتقال مواد مخدر از يکي از شهرستان هاي استان همجوار به شهر ملاير را مي کند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتي مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال يک محموله را دارد که در يک عمليات ضربتی،کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدرشهرستان همدان و ملاير خودرو آنها را در ورودي شهر ملايرشناسايي و مورد بازرسي قرار دادند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدراستان گفت: در بازرسی های انجام شده مقدار 3  کيلو و800 گرم مواد مخدر ترياک بالفافه کشف و در اين رابطه يک  متهم دستگير و يک دستگاه خودرو سواري نيز توقيف شد، که متهمان  با تشکيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند.

سرهنگ باقری در ادامه گفت: در عمليات ديگري نيز کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسايي قاچاقچياني که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان "تهران" به همدان را مي کردند، خودرو آنها در ورودي شهر همدان توقیف شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در  بازرسي از خودرو آنها مقدار 3 کيلوگرم حشيش کشف و در این رابطه 2نفر قاچاقچي دستگیر و يک دستگاه خودرو نیز توقيف شد و متهمان با تشکيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان