اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. خرداد 1401 - 13:05   |   کد مطلب: 35913

به گزارش صبح الوند، ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط مهم و حساس مردمی سازی یارانه ها و تلاش شبانه روزی رسانه های بیگانه برای تحریف واقعیت‌ها و ظرفیت های کشور که در این نبرد رسانه ای، رسانه های متعهد و انقلابی در خط مقدم اقنا سازی و مبارزه با تحریف و تخریب دشمن حضوری فعال دارند ،ادامه داد: در این شرایط رعایت شأن و احترام اصحاب رسانه های متعهد استان کمترین و البته ضروری ترین انتظار از مسئولین استان است.
وی با اشاره به سخنان مکرر رئیس جمهور و سیاست های رسمی دولت و نظام اسلامی در افزایش آزادی های مشروع و متعهدانه رسانه ای ،اظهار داشت: در دولت مردمی و انقلابی جناب آقای رئیسی رفتار خارج از ادب و عرف حرفه ای با اصحاب رسانه از طرف مسئولین آنهم در استان فرهیختگان یعنی همدان گناهی  نابخشودنی است.
مسئول بسیج رسانه استان همدان با تصریح بر اینکه بسیج رسانه خود را موظف به دفاع و حمایت از حق حرفه ای اصحاب رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی و کرامت انسانی خبرنگاران می داند ،افزود:ما خود را متعهد می دانیم در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و فرامین رهبر عزیز و حکیم انقلاب، مدافع حرمت و کرامت قلم و اصحاب قلم و رسانه باشیم.
قوامی رعایت حرمت اصحاب رسانه را سیاست اصولی نظام دانست و ادامه داد:در رعایت این اصل اساسی ، تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم گرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان