اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. خرداد 1401 - 11:57   |   کد مطلب: 35919
در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛
کامبک طلایی شیران شهرداری هگمتانه با ۲ گل استثنایی
در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در حالی که با نتیجه یک بر صفر از میزبان خود شمس آذر قزوین عقب بود در نهایت با ۲ گل استثنایی کامبک زد.

به گزارش صبح الوند، قطار لیگ دسته اول فوتبال کشور در ایستگاه سی و دوم شاهد برگزاری ۱۲ دیدار جذاب و تماشایی در نقاط مختلف کشورمان بود.

تیم فوتبال شهرداری همدان تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور در یک دیدار حساس و ۶ امتیازی که می‌توانست حکم بقا دو تیم را در فاصله ۲ هفته مانده تا پایان مسابقات امضا کند در قزوین برابر شمس آذر قزوین به میدان رفت.

در این دیدار طلایی‌منش چند بازیکن خود محمد عباس تبار، امیرحسین پورقاسمی، حسین کاظمی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت. 

شهرداریچی‌های هگمتانه با ترکیب پرویز کریمی، ساسان جعفری کیا، مرتضی کرمی، مجید شعبانی، میلاد داودی، پیمان حشمتی، امیرمحمد نسایی، محمد بیرانوند، سجاد برخورداری، میثم زمانی و مهدی خلج وارد میدان شد.

در نیمه اول شمس آذر قزوین روی یک ضربه کرنر به گل رسید موفق شد نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.

اما در نیمه دوم تیم فوتبال شهرداری همدان یک دیدار سراسر هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشت و مالک توپ و میدان بود و در نهایت با دو شوت استثنایی و تماشایی محمد بیرانوند و سیاوش بهرامی کامبک زد و حریف خود را در خانه اش زمینگیر کرد.

شهرداریچی‌های هگمتانه با این ۳ امتیاز شیرین ۴۲ امتیازی شدند و در جایگاه هفتم جدول جا خوش کردند تا در اولین فصل حضور خود و به فاصله ۲ هفته تا پایان مسابقات در یک جایگاه تک رقمی قرار بگیرند.

حضور علیرضا شریفی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در قزوین از حاشیه‌های این دیدار بود که نشان داد مدیریت دلسوز و ورزشی شهرداری در لحظات سخت کنار تیم است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان