اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1401 - 13:04   |   کد مطلب: 35958
در روزهای اخیر اختلاف زیادی بین مسئولین همدان برای نرخ آمار و سرشماری به وجود آمده است که انتظار می رود مسئولین به جای پاس کاری صراحتا این آمار را اعلام کنند.

به گزارش صبح الوند، چندی پیش سعید حاجی بایایی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان خواستار اعلام نتایج طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن آبانماه سال گذشته شد چرا که اعلام به موقع آن از اهمیت بیشتری برخوردارست و هر چه به زمان سرشماری نزدیک‌تر باشیم برنامه‌ریزی دقیق‌تر خواهد بود.

ضمن اینکه شهرستان همدان در روزهای اخیر شاهد استعفای مدیر کل راه و شهرسازی بوده و طرح جامع به جای آنکه راهگشا باشد همچنان باعث سردرگمی و بلاتکلیفی شده است و از همه مهمتر مشکل مسکن همدانی هاست که به چالش مهمی در شهر تبدیل شده و از سمت مسئولین مربوطه، شاهد اقدام خاصی نیستیم.

تورج الوانیان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در خصوص آمار سال ۱۴۰۱ همدان به خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: سرشماری انجام شده و آمار به صورت تقریبی برآورد شده است.

وی در پاسخ به این مطالبه که آمار را اعلام کنید تا تعداد کمتر یا بیشتر شفاف شود، گفت: نمی توانم اعلام کنم و بهتر است افراد به سایت آمار ایران مراجعه و مقایسه را انجام دهند.

به گزارش عصرهمدان؛ ضمن اینکه مسئولین باید پاسخگوی حداقل سوالات در حیطه کاری خود باشند، باید بدانند که پاسخگویی شفاف باید در همه امور رعایت شود.

در روزهای اخیر اختلاف زیادی بین مسئولین همدان برای نرخ آمار و سرشماری به وجود آمده است که انتظار می رود مسئولین به جای پاس کاری صراحتا این آمار را اعلام کنند.

گفتنی است رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان خواستار اعلام نتایج طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن آبانماه سال گذشته شد چرا که اعلام به موقع آن از اهمیت بیشتری برخوردارست وهر چه به زمان سرشماری نزدیک‌تر باشیم برنامه‌ریزی دقیق‌تر خواهد بود، ضمن اینکه شهرستان همدان در روزهای اخیر شاهد استعفای مدیر کل راه و شهرسازی بوده و طرح جامع به جای آنکه راهگشا باشد همچنان باعث سردرگمی و بلاتکلیفی شده است و از همه مهمتر مشکل مسکن همدانی هاست که به چالش مهمی در شهر تبدیل شده و مسئولین مربوطه اقدام خاصی انجام نمی دهند.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان