اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مرداد 1401 - 10:07   |   کد مطلب: 36034
در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان مطرح شد؛
تشکر از دست اندرکاران و لزوم تلاش مجدانه مسئولین برای اجرای تصمیمات سفر دولت به همدان
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان، در پیامی مشترک از آحاد مردم و دست اندرکاران سفر استانی رئیس جمهوری به همدان قدردانی و بر لزوم تلاش مجدانه مسئولان استان برای اجرای تصمیمات سفر دولت تأکید کردند.

به گزارش صبح الوند،  نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان، در پیامی مشترک از آحاد مردم و دست اندرکاران سفر استانی رئیس جمهوری به همدان قدردانی و بر لزوم تلاش مجدانه مسئولان استان برای اجرای تصمیمات سفر دولت تأکید کردند.

متن پیام مشترک آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی‌امین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به همدان با قدوم پرخیر و برکت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهوری و هیئت جهادی وزیران، معاونین پرتلاش و مدیران ارشد کشوری شکل گرفت. بی‌‌شک، مهم‌ترین دستاورد این سفر، ایجاد فضایی امید بخش توأم با انگیزه مضاعف برای مردم شریف استان همدان، و همچنین زمینه دست یابی به توسعه، شتاب‌گیریِ پیشرفت استان و گره‌گشایی از موانع و مشکلات دیرینه این دیار را به دنبال داشت.

هر چند به دلیل شرایط کرونایی و مشغله‌های فراوان سفر‌های استانی، امکان دیدار عمومیِ حضور آیت الله رئیسی در شهرستان‌های دهگانه استان فراهم نگردید، اما ابراز احساسات و شوق وصف‌ناپذیر مردم عزیز استان، طی حضور موثر و مفیدِ یارِدیرآشنای مردم همدان و و رئیسِ دولت مردمی در برنامه‌ها و بازدیدهای سرزده، نشست با نخبگان و خانواده معزز شهدا، حضور در شورای اداری، و نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، جلوه‌هایی از بازسازی اعتماد عمومی همدلی و تحکیمِ رابطه بین ملت و دولت را متجلی ساخت.

اکنون که سفر پر خیر و برکتِ دولتِ مردمی و انقلابی سیزدهم و هیئت همراه به پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و خطه دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به پایان رسیده، جا دارد از مجمع نمایندگان شریف استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و شهرداران و بخشداران،نمایندگان معزز مجلس خبرگان رهبری، ائمه محترم جمعه،حوزه های علمیه استان ،شورای محترم تأمین، اقشار مختلف مردم نجیب استان و نخبگان عزیز، خانواده‌های معظم شهدا و همه دست اندرکارانی که به نحوی از انحاء در حوزه‌های اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، نظامی، انتظامی و … همکاری، همراهی و مساعدت نمودند، و همچنین از مجموعه عوامل صدا و سیمای همدان، اصحاب رسانه‌، خبرنگاران و عکاسان پرتلاش که در اطلاع‌رسانی و پوشش خبری به طور شایسته نقش آفرینی داشتند، تقدیر و تشکر کنیم.

حال که سفر رئیس محترم جمهور به همدان انجام گرفت، اکنون نوبت دست اندرکاران و مسئولان اجرایی استان است تا با تلاش مجدانه‌ی خود هر چه سریع‌تر زمینه جذب اعتبارات و اجرای مصوبات و تصمیمات سفر را فراهم کنند. با انجام و اجرای مصوبات سفر مردم بیش از پیش دستاوردهای این سفر پر خیر و برکت را احساس خواهند کرد.

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان