اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مرداد 1401 - 13:19   |   کد مطلب: 36039
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: همه برنامه‌های گروهی کمیته ها و رشته های ورزشی تحت پوشش این هیات باید با اخذ مجوز برگزار شود.

به گزارش صبح الوند، «هادی سبزواری» اظهار داشت: برگزاری هرگونه برنامه گروهی اعم از ورزش در طبیعت، پیاده روی و صبحگاهی بدون اخذ مجوز کتبی از هیات ورزش‌های همگانی استان همدان ممنوع و مسوولیت آن برعهده فرد برگزار کننده است.

وی اضافه کرد: هیات ورزش‌های همگانی استان همدان همواره در چارچوب قوانین نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کرده و هماهنگی‌های لازم در این موارد را فقط با اخذ مجوز امکان پذیر می‌داند.

سبزواری خاطرنشان کرد: برخی گروه‌های خودجوش نیز اقدام به ورزش صبحگاهی گروهی می‌کنند که به این هیات ارتباطی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان می‌تواند در ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی همکاری لازم را داشته باشد، بیان کرد: از مدیریت شهری می‌خواهیم نسبت به نصب تابلو ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در پارک‌ها همکاری کند.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان پیرامون گروه‌های ورزش در طبیعت نیز اظهار داشت: این گروه‌ها نیاز به اخذ مجوز قانونی از هیات ورزش‌های همگانی دارند تا بتوانیم با سازماندهی مناسب به مدیریت آن‌ها بپردازیم.

وی افزود: برگزاری پیاده روی‌های گروهی نیز باید با هماهنگی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان انجام شود تا نظم لازم در برنامه‌ها به خوبی صورت بگیرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان