اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1401 - 10:07   |   کد مطلب: 36043
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:
تمام امکانات را برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان آماده کرده‌ایم
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: با تمام توان پیرو سیاست‌های شورای اسلامی و شهردار همدان از تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حمایت خواهیم کرد.

به گزارش صبح الوند، هادی بلاغی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بعد از تعیین تکلیف تیم‌داری تیم فوتبال شهرداری همدان توسط اعضای شورای اسلامی شهر همدان بلافاصله با چندین گزینه مربیگری وارد مذاکره شدیم.

وی افزود: در نهایت با نظر کارشناسی که انجام شد با احمد جمشیدیان بازیکن به نام سال‌های نه چندان دور فوتبال کشورمان و مربی بومی و توانمند استان به توافق رسیدیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه با توجه به زمان اندک تا شروع مسابقات تلاش کردیم این تأخیر به وجود آماده را سریع‌تر جبران کنیم، گفت: برای برگزاری اردو در داخل استان مذاکراتی با کمپ‌های تمرینی داشتیم در نهایت اردوی دو هفته‌ای را در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار کردیم.

بلاغی خاطرنشان کرد: تا جایی که در توان داشتیم تمام امکانات لازم را برای برگزاری بهترین اردو برای تیم فوتبال شهرداری فراهم کردیم تا با آمادگی خوبی به استقبال مسابقات برویم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تهران بیان کرد: کادرفنی درخواست برگزاری یک اردوی یک هفته‌ای در تهران برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی فوتبال کشور را داشت که با برگزاری این اردو نیز بعد تاسوعا و عاشورا حسینی (علیه‌السلام) موافقت کردیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و مجموعه مدیران شهرداری از هیچ تلاشی برای آمادگی مناسب تیم کوتاهی نکردیم.

وی با اشاره به فصل پیش‌رو مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: امیدواریم باغیرت و تلاش بازیکنان، توانایی کادرفنی و حمایت فوتبال دوستان همدان برای فوتبال استان آبروداری کنیم.

بلاغی افزود: امروز تیم فوتبال شهرداری همدان به یک سرمایه اجتماعی برای شهر و استان همدان تبدیل شده که چشم خیلی از نونهالان، نوجوانان و جوانان به این تیم است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان