اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1401 - 12:40   |   کد مطلب: 36069
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان:
آماده حضور قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بازیکنان باغیرت و توانمندی داریم و آماده حضور قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم.

به گزارش صبح الوند، حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار ما. اظهار داشت: کمی دیر تمرینات نیم فصل را شروع کردیم اما دو اردو خوب را در همدان و تهران پشت‌سر گذاشتیم. 

وی افزود: خدا را شکر شاکله اصلی تیم با زحمات کادرفنی و باشگاه حفظ شده که این موضوع می‌تواند در طول فصل کمک شایانی به ما بکند همچنین بازی‌های تدارکاتی خوبی را هم در تهران برگزار کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم، گفت: تیم بسیار خوبی داریم بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شده‌اند سابقه لیگ برتر و لیگ یک را در کارنامه دارند و قطعا فصل خوبی را پشت‌سر خواهیم گذاشت.

کاظمی خاطرنشان کرد: حضور کادرفنی خوب و جوان نیز از نکات حائز اهمیت بوده که می‌تواند انگیزه تیم را افرایش دهد.

وی با اشاره به دیدار هفته نخست برابر استقلال خوزستان بیان کرد: تیم استقلال خوزستان امسال بودجه خوبی داشته و هزینه  کرده و به دنبال صعود به لیگ برتر هستند اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: بازی سخت داریم اما به دنبال شروع خوب در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم.

کاظمی با اشاره به حمایت مدیران شهرداری گفت: از شهردار ورزش دوست همدان دکتر حسینی، رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان آقایان بلاغی و شریفی که تمام قد کنار تیم فوتبال شهرداری همدان هستند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: همچنین جا دارد از زحمات کادرفنی فصل گذشته رضا طلایی‌منش، مجید بیگم‌جانی و محمد بیات تشکر کنم.

گفتنی است؛ در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان یکشنبه ۶ شهریور ماه میهمان تیم فوتبال استقلال خوزستان است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان