اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. شهريور 1401 - 12:43   |   کد مطلب: 36095
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:
برابر مس شهربابک به دنبال کسب امتیاز هستیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به دنبال کسب امتیاز برابر تیم فوتبال مس شهر بابک هستیم.
برابر مس شهربابک به دنبال کسب امتیاز هستیم

به گزارش صبح الوند، احمد جمشیدیان با اشاره به پیروزی هفته گذشته برابر تیم فوتبال ون پارس اصفهان اظهار داشت: تیم فوتبال ون پارس اصفهان یکی از تیم‌های متمول و دارای ساختار فوتبال اصفهان بوده و بودجه این تیم از بودجه کل فوتبال استان نیز بیشتر است.

وی افزود: ما جدال سختی برابر تیم قدرتمند و خوب ون پارس اصفهان داشتیم اما با استراتژی خاصی در این دیدار وارد میدان شدیم و به دنبال کسب ۳ امتیاز بودیم. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه در همدان به حداکثر امتیازات می‌اندیشیم، گفت: برای تیم ما فرقی نمی‌کند در همدان برابر چه تیمی و با چه بودجه و امکاناتی به میدان می‌رویم چون اعتقاد دارم در دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی و کسب ۳ امتیاز هستیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: در دیدار برابر ون پارس اصفهان نیز در نیمه اول بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و شاید اگر خوش شانس بودیم باید در این نیمه حداقل ۳ گل می‌زدیم و کار را خیلی زود تمام می‌کردیم.

وی با بیان اینکه نیمه دوم به دنبال کنترل بازی بودیم، بیان کرد: تیم ون پارس نیمکت خوبی دارد و هر تعویضی که انجام داد هم این موضوع را ثابت کرد، ما به دنبال بازی تدافعی در نیمه دوم نبودیم و سعی کردیم  کنترل بازی را در دست بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: برد شیرین و خوبی را برابر تیم پر مهره و پر هزینه ون پارس اصفهان کسب کردیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که جانانه جنگیدند‌.

وی افزود: جا دارد از حضور پر شور تماشاگران در ورزشگاه تشکر کنم که باعث دلگرمی ما به عنوان یار دوازدهم شدند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته سوم برابر مس شهر بابک بیان کرد: با توجه به مسافت همدان تا کرمان فرصت ریکاوری و تمرینی بسیار کمی داشتیم و تنها توانستیم یک جلسه در همدان تمرین کنیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: مس شهربابک از تیم‌های صنعتی با پشتوانه مالی قدرتمند فوتبال ایران بوده و در این فصل هم در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته‌اند و بدون شک بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم.

وی با اشاره به شناخت از این تیم بیان کرد: تا جایی که می‌شد نقاط ضعف و قوت شهربابکی‌ها را آنالیز کرده‌ایم و به دنبال کسب امتیاز در این دیدار سخت هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: امیدوارم با حمایت‌های شهردار همدان و مدیران شهرداری با تزریق به موقع منابع مالی و حمایت معنوی بتوانیم در این فصل به عنوان نماینده ای شایسته از همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور شناخته شویم.

گفتنی است؛ در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه تیم فوتبال شهرداری همدان میهمان مس شهربابک است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان