اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مهر 1401 - 12:00   |   کد مطلب: 36128
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:
تساوی برابر چادرملو اردکان نتیجه عادلانه‌ای بود
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور نتیجه یک بر یک برابر چادرملو اردکان عادلانه بود.
تساوی برابر چادرملو اردکان نتیجه عادلانه‌ای بود

به گزارش صبح الوند، احمد جمشیدیان در گفتگو با صبح الوند با  اشاره به دیدار هفته هفتم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: سفر سخت زمینی به یزد برای دیدار برابر تیم فوتبال چادرملو داشتیم و کمی روی انرژی بدنی بازیکنان تاثیرگذار بود.

وی افزود: تیم فوتبال چادرملو از نظر مالی و امکاناتی جزو ۵ تیم برتر لیگ بود و از بازیکنان باتجربه و خوبی سود می‌برد به همین دلیل می‌دانستیم جنگ بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه در ۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه می‌توانستیم ۲ گل بزنیم، گفت: بازی را در خانه حریف بسیار هجومی و خوب آغاز کردیم و در همان ۲۰ دقیقه تیرک دروازه و واکنش دروازه‌بان چادرملو مانع از گلزنی ما شد.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: در حالی که توپ و میدان در اختیار ما بود بر خلاف جریان بازی و در یک ضد حمله حریف گل دریافت کردیم تا نیمه اول با شکست به رختکن برویم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم به دنبال جبران گل خورده بودیم، بیان کرد: در نیمه دوم باز هم مالک توپ و میدان بودیم و بازی مالکانه‌ای به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در نهایت حملات‌مان در دقیقه ۶۶ به ثمر نشست و توانستیم گل تساوی را وارد دروازه حریف کنیم.

جمشیدیان با بیان اینکه ۱۰ دقیقه پایانی تحت فشار قرار گرفتیم، گفت: خستگی سفر زمینی در ۱۰ دقیقه پایانی خود را نشان داد و کمی بیش از حد عقب نشستیم و حریف حملاتی را انجام داد البته در ضد حملات ما هم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم.

وی افزود: در مجموع به نظرم نتیجه تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود و ما در خانه حریف برابر تیم پر مهره و خوب چادرملو اردکان نتیجه خوبی گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به داوری این دیدار گفت: ۲ صحنه مشکوک به پنالتی از دید ما اتفاق افتاد که باید کارشناسان داوری درباره این صحنه‌ها نظر بدهند.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم هفته به هفته تیم روند رو به رشدی دارد و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

گفتنی است؛ در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان به مصاف چادرملو اردکان یزد رفت که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تک گل تیم فوتبال شهرداری همدان را در دقیقه ۶۶ آرمین طلایی‌منش به ثمر رساند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هشتم چهارشنبه ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان چوکا تالش است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان