اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مهر 1401 - 12:03   |   کد مطلب: 36129
در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور رقم خورد؛
کسب یک امتیاز شیران شهرداری هگمتانه از معدن چادرملو اردکان
در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند برابر تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد شد.
کسب یک امتیاز شیران شهرداری هگمتانه از معدن چادرملو اردکان

به گزارش صبح الوند، لیگ دسته اول فوتبال کشور پنجشنبه ۱۵ مهر ماه با انجام ۹ دیدار در نقاط مختلف کشورمان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب وارد هفتمین ایستگاه خود شد.

کم‌کم با رسیدن لیگ دسته اول فوتبال کشور به هفته‌های میانی نیم فصل نخست شاهد بازی‌های جذاب‌تری هستیم و تیم‌ها با شناخت بیشتری برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

تیم فوتبال شهرداری تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور که امسال به دلیل اختلاف شورای اسلامی شهر همدان برای تیم‌داری که در نهایت با تلاش ورزشی‌نویسان موفق به گرفتن مجوز ورود به مسابقات شد، فرصت بسیار کمی در بازار نقل و انتقالات، برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی داشت که همین اتفاقات کار احمد جمشیدیان سرمربی و کادرفنی این تیم را بسیار دشوار کرد.

در حالی که تمام کارشناسان فوتبالی باتوجه به شرایط تیم فوتبال شهرداری انتظار شروع خوبی در ابتدای لیگ از این تیم نداشتند اما شهرداریچی‌ها در گام نخست تیم مدعی استقلال صنعتی را در خوزستان متوقف کردند.

این تیم در هفته دوم با نتیجه یک بر صفر ون پارس اصفهان را در همدان شکست داد، در هفته سوم اولین شکست شهرداری برابر مس شهربابک رقم خورد، در هفته چهارم شاگردان احمد جمشیدیان با ۷ گل امید وحدت خراسان را شکست دادند، در هفته پنجم برابر تیم صدرنشین و مدعی شمس آذر قزوین علی رغم ارائه بازی زیبا در دقایق پایانی با دریافت گل دوم با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند، در هفته ششم تیم فوتبال شهرداری همدان با گل دقیقه ۹۴ آرمین طلایی‌منش موفق به شکست خلیج فارس ماهشهر در همدان شد.

شهرداریچی‌ها در این هفته به یزد سفر کردند تا برابر تیم پر مهره و متمول چادرملو اردکان یزد که پشتوانه معدن صنعتی به همین از نظر مالی از تیم‌های با توان بالای لیگ دسته اول فوتبال کشور به شمار می‌رود به میدان بروند.

در این دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان در ۲۰ دقیقه نخست بازی دو موقعیت صد در صد گلزنی به دست آوردند که با برخورد توپ به تیرک و بدشانسی توپ‌هایشان تبدیل به گل نشد تا برخلاف جریان بازی در دقیقه ۲۵ با یک شوت از پشت محوطه جریمه این نیمه با شکست یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم از ابتدا تیم فوتبال شهرداری همدان مالک توپ و میدان بود و با چندین تعویض از شروع آغاز نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد میدان شدند تا در نهایت در دقیقه ۶۶ ارسال محمد عباس‌تبار درون محوطه جریمه با دخالت وحید رضایی در نهایت با شوت آرمین طلایی‌منش شهرداریچی‌ها موفق به زدن گل تساوی شدند.

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید با این تک امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان ۱۱ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در ترکیب تیم فوتبال شهرداری همدان برابر چادرملو اردکان یزد پرویز کریمی، رامین آقالو، حسین کاظمی، محمد عباس تبار، پیمان حشمتی، امیرحسین پورقاسمی، مسعود رمضانی، مهدی خلج، مرتضی کرمی، امیرحسین امیری و آرمین طلایی‌منش قرار داشتند.

در ترکیب ابتدایی تیم فوتبال شهرداری همدان برابر چادرملو یزد ۷ بازیکن بومی حضور داشتند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هشتم چهارشنبه ۲۰ مهر ماه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان چوکا تالش خواهد بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان