اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مهر 1401 - 14:26   |   کد مطلب: 36155
حقیقی گفت: امروز جامعه ورزش استان به‌عنوان وارثان این عزیزان و سربازان ولایت هر آنچه در توان داشته باشند برای مصون‌سازی از توطئه افکنی‌ها و غرض‌ورزی‌های دشمنان قسم خوره ملت ایران بکار می‌گیرند و نقشه‌های شوم آن‌ها را در میدان‌ها ملی و فراملی با به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب می کنند.

به گزارش صبح الوند، علی حقیقی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه جامعه ورزشی ایران اسلامی و استان همدان همواره در راستای اهداف و آرمان‌ها انقلاب اسلامی و نظام ایستاده‌اند و ذره‌ای از مواضع حق خود در برابر آشوب گران کوتاه نیامده اند، گفت: جامعه ورزشی کشور با تقدیم 5 هزار و 162 شهید ورزشکار دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه استان همدان دارای 460 شهید ورزشکار است، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان سردار شهید علیرضا شمسی پور که یکی از شهدای با ارزش ورزش استان است امسال به‌عنوان شهید شاخص ورزش و جوانان کشور معرفی‌شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن ابراز انزجار از ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت کشور عنوان کرد: تمام جامعه ورزشکاران ما اعم از زنان و مردان همراه با نظام و انقلاب هستند و هرگز مقابل نظام قرار نمی گیرند.

وی تاکید کرد: کسانی که خسارت مالی به بدنه شهر و کشور وارد می کنند و با نیروی انتظامی که موظف به تامین امنیت و حفاظت از جان و مال مردم است، درگیر می شوند به هیچ وجه مورد پذیرش جامعه ورزش و جوانان نیستند.

حقیقی ادامه داد: روزهایی که پشت سر گذاشتیم روزهای خاصی بود که جامعه ورزش با بصیرت در مقابل این فتنه‌ها ایستاد و امیدواریم این بصیرت همچنان ادامه داشته باشد. دست‌هایی در کار بود که خوشبختانه تمام اهداف‌شان نقش بر آب شد.

وی بابیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره کل و هیات های ورزشی برنامه‌های متعددی در راستای پاسداشت و گرامیداشت مقام شامخ این شهید گران‌قدر و شهدای ورزشکار برگزارشده و یا در حال برگزاری است، گفت: جامعه ورزش و جوانان استان همدان با بصیرت و آگاهی خود و بهره‌گیری از رهنمودها و ارشادات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) راه حق و حقیقت را انتخاب کرده و تا رسیدن روز موعد که همان ظهور حضرت مهدی (عج) است درراه ولایت ثابت‌قدم می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ورزش و جوانان استان همدان در دوران جنگ تحمیلی،دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و قائله‌ها و رخدادهای داخلی و غیره نقش بی‌بدیل و اثرگذار داشته‌اند، گفت: نمونه بارز رشادت‌های جامعه ورزش و جوانان استان همدان سردار شهید علیرضا شمسی‌پور است که دوران عمر گران‌بهای خویش را صرف خدمت به‌نظام و انقلاب در سنگرهای مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی کرده بود.

حقیقی تصریح کرد: امروز جامعه ورزش استان به‌عنوان وارثان این عزیزان و سربازان ولایت هر آنچه در توان داشته باشند برای مصون‌سازی از توطئه افکنی‌ها و غرض‌ورزی‌های دشمنان قسم خوره ملت ایران بکار می‌گیرند و نقشه‌های شوم آن‌ها را در میدان‌ها ملی و فراملی با به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب می کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان