اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آبان 1401 - 10:56   |   کد مطلب: 36166
تیم پاس همدان روزگار سختی را پشت‌سر می‌گذارد و شواهد از قرار گرفتن این تیم در آستانه انحلال حکایت می‌کند؛ اتفاقی که نقش برخی‌ها در شکل‌گیری آن پررنگ است.

به گزارش صبح الوند،  تیم پاس روز گذشته در چهارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور ( گروه الف) به مصاف تیم مس سونگون رفت و با شکست یک بر صفر مقابل میهمان خود، دومین شکست این فصل را تجربه کرد.

تیم پاس از 4 بازی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ 2 با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست با کسب چهار امتیاز در رده هشتم گروه الف این رقابت‌ها ایستاده است.

اگرچه پاسی‌ها بازی‌های خوبی با سرمربیگری هادی گلمحمدی از خود به نمایش می‌گذارند، اما این تیم با مشکلات عدیده‌ای روبرو است که همین موضوع بر روح و روان کادرفنی و بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و عامل اصلی نتایج دور از انتظار این تیم است.

اوضاع پاس اسفناک است

سرمربی تیم پاس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که اگر تیم مشکل فنی داشته باشد همه مسئولیتش با من است اظهار داشت: پاس با مشکلات زیادی روبرو است و وضعیت اسفناکی دارد و در این شرایط اصلا نمی‌شود در مورد مسائل فنی بازی صحبت کنم. 

گلمحمدی با بیان این که به دلیل عدم تسویه بدهی‌ها و ورودی مسابقات فقط 16 بازیکن تیم کارت بازی دارند گفت: با این شرایط نمی‌توانیم از همه موجودی و ظرفیت خود استفاده کنیم و برای تعویض‌ها دستمان بسته است.

وی با اشاره به این که مربی باید تمرکز کافی داشته باشد گفت: مشکلاتی داریم که تمرکز کادرفنی و بازیکنان را بر هم می‌زند.

سرمربی پاس با بیان این که در بازی مقابل مس سونگون تا آخرین لحظه اجازه نشستن بر روی نیمکت تیم را به دلیل صادر نشدن کارت‌ها به من نمی‌دادند عنوان کرد: ما حتی لباس دوم نداریم و اگر با تیم میزبانی روبرو شویم که رنگ لباسش با ما یکی باشد نمی‌توانیم بازی کنیم.

گلمحمدی تصریح کرد: در فصل سرما بازیکنان لباس گرم ندارند و حتی بازیکنان غیربومی تیم صبحانه برای خوردن ندارند.

وی با بیان این که برخلاف وعده‌ها تاکنون ریالی به بازیکنان پرداخت نشده است و بازیکنان ما که برای تامین مخارج خانواده خود با مشکل مواجه هستند گفت: همین موضوع آنها را از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته است.

گلمحمدی تاکید کرد: با این شرایط تیم پاس به سمت انحلال پیش خواهد رفت.

صادق چیت‌سازیان باشگاه را به اداره‌کل سپرد

اما عضو هیئت امنای باشگاه پاس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان در رابطه با اتفاقات اخیر با بیان این که مسئولیتی را به صادق چیت‌سازیان به نمایندگی از هیئت امنا داده بودیم و وی با کارگزار به توافق رسیده بود اظهار داشت: بعد از اتفاقات پیش آمده صادق چیت‌سازیان با ارسال نامه‌ای به هیئت امنا و مدیرکل ورزش و جوانان از مسئولیت خود استعفا داد. 

کاظم اولیایی افزود: اطلاعاتی از جزئیات قرارداد چیت‌سازیان با کارگزار ندارم و نمی‌دانم از کارگزار وثیقه حسن انجام کار گرفته شده یا نه. 

وی در پاسخ به این سوال تسنیم که چیت‌سازیان را شما معرفی کردید گفت: من فقط یکی از اعضای هیئت امنا هستم. 

نقش اولیایی و چیت‌سازیان در اوضاع نابسامان پاس

اوضاع پاس در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به قدری بهم ریخته و تاسف‌بار است که افراد پرسابقه این باشگاه از جمله سرپرست چندساله تیم در محافل مختلف عنوان کردند هیچگاه و در هیچ فصلی شرایط پاس تا این حد بد نبوده است.

فرصت‌ها و تهدیدهای تیم پاس در فصل جدید/اولویت مسئولان باشگاه حل مشکل خوابگاه باشد

با آنکه رسانه‌های استان و نیز پورصالحی، مشاور حقوقی حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس و دیگر عضو هیئت امنای پاس بارها در مورد کارگزار جدید باشگاه تذکر دادند و این شرکت را فاقد صلاحیت برای اداره پاس دانستند، قرارداد منعقد شده را غیرمعقول خواندند و اسناد بسیاری نیز در این باره منتشر کردند.

بی‌تردید در شرایطی که خبر می‌رسد بازیکنان تیم پاس قصد اعتصاب دارند و تا حل نشدن این مشکلات در تمرینات و مسابقات شرکت نخواهند کرد، اهالی فوتبال استان، خبرنگاران ورزشی همدان و هواداران تیم به تصمیمات قاطع اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان، هیئت فوتبال و دیگر اعضای هیئت امنای پاس دل بسته‌اند تا آنها برخورد قاطعی با کارگزار باشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان