اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آبان 1401 - 11:37   |   کد مطلب: 36168
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدار سخت و سنگینی برابر استقلال ملاثانی داریم اما به دنبال ادامه روند خوب خود هستیم.

به گزارش صبح الوند، احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ما با اشاره به دیدار هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ۲۹ دیدار گذشته خود تا به امروز شکستی را تجربه نکرده که همین آمار نشان از عملکرد خوب و قدرت این تیم دارد.

وی افزود: این تیم یکی از تیم‌های باثبات لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل بوده که کادرفنی و شاکله اصلی خود را حفظ کرده و امسال نیز شرایط خوبی دارد و یکی از مدعی‌های صعود خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال رکوردشکنی نیستیم، گفت: تمرکز خود را به روی ارائه یکی بازی زیبا و تماشاگرپسند می‌گذاریم تا بتوانیم روند نتیجه‌گیری خوب خود را همچنان ادامه دهیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و باشناخت کامل وارد میدان مسابقه می‌شویم.

وی با بیان اینکه در دیدارهای خانگی به دنبال حداکثر امتیازات هستیم، بیان کرد: با توجه به دیدارهای حساس پیش رو و نزدیکی سطح تیم‌ها باید از بازی‌های خانگی حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: به طور قطع در تمام دیدارهای خانگی هم نمی‌توانیم پیروز باشیم اما بهترین عملکرد خود را در خانه به نمایش خواهیم گذاشت و از دقیقه یک تا سوت پایان برای ۳ امتیاز تا پای جان خواهیم جنگید.

وی اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تا به این هفته از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار ورزش دوست، مدیران ارشد شهرداری و رئیس و معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع تمام فوتبال در مستطیل سبز نیست و تیم بیرون از زمین که مدیران هستند نیز همان اندازه و بیشتر اهمیت دارند که امیدواریم با حمایت به موقع، انگیزه بالای بازیکنان برای کسب بهترین نتایج حفظ شود.

گفتنی است؛ در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور سه‌شنبه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج میزبان تیم فوتبال استقلال ملاثانی است.

تیم فوتبال شهرداری همدان در ۹ هفته گذشته ۴ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست کسب کرده و با ۱۵ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان