اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آبان 1401 - 10:24   |   کد مطلب: 36209
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: شدت بارندگی‌ها در چند روز اخیر در بابل زیاد بوده و به طور قطع چمن ورزشگاه هفتم تیر تحت تاثیر شرایط جوی، وضعیت مطلوبی نخواهد داشت که باعث پایین آمدن کیفیت گردش توپ ‌و نهایتا بازی خواهد شد.
دریای بابل باکیفیت و سختکوش بازی می‌کند/ ۲ هفته گذشته بدشانس بودیم

به گزارش صبح الوند، احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند. با اشاره به بدشانسی تیم فوتبال شهرداری همدان در ۲ هفته اخیر اظهار داشت: در آخرین دیدار خارج از خانه برابر خوشه طلایی ساوه و دیدار خانگی هفته گذشته برابر استقلال ملاثانی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: در هر دو دیدار گذشته کاملا تیم برتر میدان بودیم اما متأسفانه در باز کردن دروازه حریفان بی دقت و بدشانس بودیم که باعث شد امتیازات مهم این دو دیدار را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به سخت‌تر شدن مسابقات گفت: هر چه هفته به هفته جلو می‌رویم شناخت تیم‌ها از یکدیگر بیشتر شده و نتیجه گرفتن سخت می‌شود.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: تیمی می‌تواند موفق باشد که از حداقل موقعیت‌های خود در بازی نهایت استفاده را ببرد.

وی با اشاره به دیدار هفته یازدهم تیم فوتبال شهرداری همدان برابر دریایی بابل بیان کرد: این تیم در کادرفنی خود تغییراتی ایجاد کرده و بدون شک به بازیکنان بابل شوک وارد شده و انتظار یک بازی سخت را داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: نگرانی اول ما زمین ورزشگاه هفتم تیر بابل است که باتوجه به بارندگی‌های شدید کیفیت پایینی پیدا کرده که همین موضوع کار ما را برای ارائه یک بازی مالکانه سخت می‌کند.

جمشیدیان با اشاره به تعطیلات پیش رو لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل جام جهانی فوتبال گفت: فعلا تمرکزمان به مسابقات باقی مانده تا آغاز تعطیلات بوده و در تلاش هستیم با کسب حداکثر امتیاز در جایگاه خوبی با آرامش کامل به تعطیلات برویم. 

وی افزود: به دنبال این هستیم حداکثر امتیازات را در دیدارهای پیش رو جمع کنیم تا با قرار گرفتن در نیمه بالای جدول برنامه‌ریزی بهتری برای این تعطیلات داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط این تیم پیش از دیدار برابر دریایی بابل بیان کرد: بازیکنانم از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار هستند و به دنبال ارائه یک بازی زیبا هستیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: به طور قطع برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم نخستین پیروزی خارج از خانه را نیز کسب کنیم.

گفتنی است؛ در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان دوشنبه ۹ آبان ماه در ورزشگاه هفتم تیر بابل میهمان دریایی این شهر است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان