اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آبان 1401 - 11:20   |   کد مطلب: 36220
محمود قاسمی در همدان گفت: در این آشوبها که دشمن 100 طراحی کرده اما در اجرا بدون شک موفق نخواهد بود، البته هر آشوبی هزینه نیز دارد اما در کنارش دردها و ضعف ها هم دیده می شود و ما به فکر درمان می افتیم.

به گزارش صبح الوند؛ محمود قاسمی شرایط فعلی کشور را اینگونه بیان کرد که یکی از کارهایی که نظام سلطه انجام می دهد با کشورهای غیر هم سو و هدف، کشورهایی که حاضر نیستند هژمونی امریکا را بپذیرند و زیاده خواهی و استکبار را بپذیرند حالا چه جمهوری اسلامی باشد چه ونزوئلا چه آرژانتین و کوببا فرقی نمی کند. 

وی ادامه داد: این لزوما نظام جمهوری اسلامی نیست چون در دنیا بسیاری از کشورها هستند که راضی نیستند بله قربان گوی امریکا باشند و زورگویی و زیاده خواهی امریکا را بپذیرند، طبیعی است که با این کشورها برخورد می شود. 

قاسمی افزود: روش هایی که نظام سلطه برای برخورد با کشورها در دستور کار قرار می دهد یکی از آنها کودتاست، اگر موفق نشود به سراغ تهدید و اولتیماتوم می رود، بعد از آن ترور مسئولین و سران آن نظام، تحریم ، جنگ فرهنگی مشابه کاری که با پینوشه و در واقع آلنده در شیلی کردند به قدری علیه آلنده تبلیغ کردند که مردم ریختند و رئیس جمهور را از بین بردند و امریکا یک دیکتاتور خونخوار را به قدرت رساند و تازه مردم متوجه شدند چه فریبی خوردند. 

وی ادامه داد: نظام سلطه تمام راهها را می رود اگر بتواند جنگ راه می اندازد مثل کاری که با یمن عراق افغانستان سوریه لیبی همه اینها علیه ایران انجام شده ، یکی از روش ها این است که مخالفین را شناسایی می کنند و هر حکومتی هم مخالف دارد، یعنی روی کره زمین در 216کشور حکومتی پیدا نمی کنید که مخالف نداشته باشد. 

کارشناس سیاسی گفت: حکومت علی باشد یا معاویه مخالف دارد، لزوما حکومت اسلامی مسیحی بودایی یا هندو و غیره مخالف دارند، فلذا اگر آن حکومت همسو با امریکا نباشد و به درخواست های امریکا جواب مثبت ندهد یکی از کارهایی که نظام سلطه انجام می دهد مخالفین را شناسایی می کند وعده می دهد شخصیت کاذب می دهد و سران مخالفین آن کشور را به هم می رساند حالادر داخل مرزهای کشور یا خارج از مرزها در واقع اپوزیسیون درست می کند.

وی گفت: بعد داخل کشور ایجاد نافرمانی مدنی می کند و آشوب به پا می کند، همین الان در منطقه سبز بغداد، لبنان، مصر لیبی ونزوئلا بولیوی آرژانتین در فرانسه چند سال جلیقه زردهای فرانسه در کف خیابان چه می خواهند؟ پس گمان نکنیم چیزی غیر عادی است چرا که این نگاه باعث ناشکیبایی و غلط است. 

صاحب نظر سیاسی افزود: تجزیه ایران نقشه سال های دور دشمن است که موفق هم نمی شود، طبس کودتای نقاب، ترور مسئولین در یک انفجار72 نفر از سران یک حکومت شهید شدند هر کشوری بود دوام نمی آورد، 8 سال جنگف فتنه کوی دانشگاه، فتنه سال هشتاد و هشت آیا دشمن به نتایج دلخواه رسید؟ 

وی گفت: در این آشوبها که دشمن 100 طراحی کرده اما در اجرا بدون شک موفق نخواهد بود، البته هر آشوبی هزینه نیز دارد اما در کنارش دردها و ضعف ها هم دیده می شود و ما به فکر درمان می افتیم.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان