اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آذر 1401 - 8:40   |   کد مطلب: 36268
مسعود ویژه گفت: پیوند طراحان باعث می شود برندهای مطرح کشور با تولید کنندگان ارتباط بگیرند، و در این رویداد حتی لباس عروس اسلامی و محجبه طراحی شده بود.

به گزارش صبح الوند، مسعود ویژه با بیان اینکه اولین رویداد مد و لباس بصورت سلسله نمایشگاه است و با هماهنگی کارگروه مد و لباس کشور در سراسر استانها برگزار می شود افزود: همدان بعنوان اولین استان رویداد مد و لباس را برگزار می کند.

وی ادامه داد: همدان در تیرماه جشنواره مد و لباس داشت و براساس آن بعد از چندین نشست کارگروه مدو لباس با حضور آموزش و پرورش، فنی حرفه ای، اماکن و آموزشگاه زینب کبری تنها آموزشگاهی که رشته طراحی لباس را دارد تشکیل شد.

ویژه تاکید کرد: پیوند طراحان باعث می شود برندهای مطرح کشور با تولید کنندگان ارتباط بگیرند، و در این رویداد حتی لباس عروس اسلامی و محجبه طراحی شده بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای به عنوان یک رسانه و فرهنگ روی مد و لباس بسیار کار می کنند گفت: نباید حالت تدافعی داشته باشیم تا بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم.

وی همدان را در تنوع پوشش اسلامی بسیار ضعیف دانست و گفت: باید اجازه دهیم پیوند بین طراحان و سرمایه گذار ایجاد شود تا شاهد لباس اجتماعی برای عموم مردم باشیم که به سبک ایرانی اسلامی باشد.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان