اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1401 - 9:29   |   کد مطلب: 36283
مسلم مخفی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره در معرض کینه توزی و‌خدعه های بیگانگان بوده است افزود : دشمن چشم دیدن ایران قدرتمند، با عزت و متحد را ندارد و لذا با تحمیل فتنه در صدد ایجاد اغتشاش و ملتهب نمودن فضای کشور است.

به گزارش صبح الوند،  مسلم مخفی، سرپرست فرمانداری همدان عصر امروز در جمع تشکل خواهران انقلابی همدان گفت : دولت انقلابی انقلابی دکتر رئیسی دلسوز مردم و با جدیت پیگیر رفع مسایل و مشکلات فراوان مردم است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره در معرض کینه توزی و‌خدعه های بیگانگان بوده است افزود : دشمن چشم دیدن ایران قدرتمند، با عزت و متحد را ندارد و لذا با تحمیل فتنه در صدد ایجاد اغتشاش و ملتهب نمودن فضای کشور است.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به فرمایشی از شهید سلیمانی که «تمام فرصت ها در دل تهدیدهاست» تصریح کرد : دست بسیاری از ایادی دشمن در ناآرامی های اخیر رو شد و ثابت شد انسانیت، ملیت، هویت،دین، مذهب و پرچم هیچ ارزشی برای این مزدوران ندارد.

مخفی تاکید کرد : جهاد تبیین را باید از درون خانواده شروع کنیم و با صحه صدر حرف فرزندان نوجوانان و‌جوانان خود را شنیده و سپس با تحلیل های موجود در مقام پاسخگویی و روشنگری قرار بگیریم.

وی با اشاره به برخی از ابعاد فتنه اغتشاش و التهاباتی که از سوی دشمن به کشور ما تحمیل شده است افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از نعمت ولایت برخوردار بوده و مردم با بصیرت با تمسک به ولایت در سختی ها راه را گم نمی کنند.

سرپرست فرمانداری همدان استفاده از امپراطوری رسانه برای بارش اخبار و تاثیر گذاری بر افکار مردم را از جمله ترفندهای دشمنان دانست و اظهار کرد: با جنگ ترکیبی مواجهیم که کار پر حجم رسانه ای، بارش اخبار کذب، روایتهای وارونه و اکثریت نمایی یک اقلیت که دچار انحراف شده انداز جمله راهبردهای دشمن در این عرصه است.

مسلم مخفی افزود:  در مواقع حساس و گمراهی باید به قرآن پناه ببریم که خداوند متعال در سوره حجرات فرمود « ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید…» که امروز می بینیم منبع بسیاری از اخبار ما دشمنان فاسق و شبکه های خبری هستند که توسط افراد فاسق هدایت میشود.

وی در پایان با قدردانی از فعالیتهای تشکل خواهران انقلابی همدان گفت : مبنای این انقلاب اصول، عقاید و ارزشهای اسلامی است و کار فرهنگی زمان می برد و با اخلاق و‌عمل و حضور در میدان قطعا به نتیجه خواهد رسید.

در این نشست اعضای تشکل خواهران انقلابی همدان خواستار رسیدگی و توجه بیشتر مسئولان به وضعیت عفاف و حجاب در سطح شهر، ادارات، مدارس، آموزشگاه ها و دیگر مراکز عمومی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان