اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. دى 1401 - 10:14   |   کد مطلب: 36337
شبی که برگ برنده آمریکاییها در آسمان پنهان شدن در پناهگاه بود
عین الاسد بزرگترین حمله موشکی های بالستیک علیه امریکایی ها در تاریخ بود
کارشناس سیاسی در حالی عین الاسد را بزرگترین حمله موشک های بالستیک علیه امریکاییها در تاریخ دانست و گفت: در شب حمله به عین الاسد برگ برنده آمریکاییها در آسمان، پنهان شدن در پناهگاه بود.

به گزارش صبح الوند، محمود قاسمی یکی از تحلیل گران و کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حمله به عین الاسد زمانی رخ داد که قلدر دنیا، فرعون زمان یا به تعبیر مسئولین اشقل الاشقیا حاج قاسم را به شهادت رساند.

وی با اشاره به رشادت های حاج قاسم در محور مقاومت گفت: شیطان بزرگ در حالی شهادت حاج قاسم را رقم زد که این سردار ملت ایران سه کشور ایران، عراق و سوریه را نجات داده بود و به تعبیر مقام معظم رهبری برنامه های امریکا را در منطقه بهم زد.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه آشوب های بنزین دولت روحانی که به علت بی تدبیری های آن دولت رقم خورد، ضریب امنیت کشور را پایین آورد و دشمن احساس کرد زمان خوبی برای شهادت حاج قاسم است و ناامنی موجود در جامعه شرایط را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم بعنوان یک ژنرال ایرانی در عراق مهمان بود گفت: اقدام ترامپ خلاف قوانین بین المللی بود و همه مردم در تشیع به یاد ماندنی آم شعار انتقام سر دادند.

قاسمی با اشاره به اینکه دولت گذشته می ترسید که انتقام بگیرد گفت: دوبار جلسه شورای امنیت ملی را به هم زدند که در نهایت مقامات نظامی با دستور رهبری حمله به عین الاسد را رقم زدند.

وی افزود: حدود 5 روز بعد از شهادت بزرگترین پایگاه امریکا در عراق که بیشترین رادارها را داشت مورد هدف قرارگرفت و عین الاسد به عین الجسد تبدیل شد.

قاسمی با اشاره به هیچ قدرتی در روی کره زمین جرات نکرد امریکا را حتی تهدید کند افزود: ایران غرور و هیمنه و شاخ شیطان را شکست، و در حالی که تمام سیستم های راداری روشن بود و امریکایی ها مطلع بودند، 13 موشک به عین الاسد زد، البته به فرمایشات رهبری حمله به عین الاسد فقط یک سیلی بود و هنوز انتقام قطعی گرفته نشده است.

 

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان