اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. بهمن 1401 - 11:10   |   کد مطلب: 36385
رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر در نطق پیش از دستور شورا با تقدیر از شهردار در پرداخت متمرکز حقوق و توجه به دغدغه کارکنان و مدیران شهرداری، گفت: بودجه نقشه راه شهرداری طی یک سال است و تمام فعالیت‌ها و اقدامات باید بر اساس بودجه انجام شود.

به گزارش صبح الوند، سعید حاجی‌بابایی با بیان اینکه با توجه به ماهیت کمی بودجه؛ ارزیابی عملکرد شهرداری باید بر این اساس باشد، اظهار کرد: ارزیابی هر چه کیفی‌تر باشد سلایق بیشتر تاثیرگذار است.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر همدان بیان کرد: باید عملکرد شهرداری را به صورت علمی و به نسبت سال‌های گذشته ارزیابی کرد؛ با توجه به وجود حوزه‌های مختلف در شهرداری از حوزه عمرانی، فنی، شهرسازی و... کلی‌گویی و قضاوت کیفی بدون ارزیابی کمی و بدون استفاده از روش‌های علمی قابل قبول نیست.

حاجی‌بابایی به تضعیف و تخریب اعضای شورا و شهردار طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: چرا که  تضعیف و تخریب‌ها به نفع مصالح شهر و در راستای منافع مردم نیست.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر فصل‌الخطاب بودن قانون تصریح کرد: سوال، تذکر و استیضاح حق اعضاست و کسی نمی‌تواند آنها را از این حق منع کند و هر عضو به این نتیجه رسیده باید حق خود را پیگیری کند.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر همدان ادامه داد: همانطور که حقوق قانونی اعضای در قانون مشخص است اما تحت فشار گذاشتن اعضای شورا توسط بازوهای سیاسی و رسانه‌ای برخی اعضا غیرقانونی است و همه باید به قانون برگردیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه از زمان رأی آوری شورای ششم، تشکیل جلسات قبل از آغاز به کار رسمی و حتی رسمیت یافتن این دوره شورا حاشیه‌سازی برای مجموعه مدیریت شهری در بالاترین حد ممکن بود، خاطرنشان کرد: این موارد با انتخاب سرپرست ادامه یافت و با انتخاب شهردار نیز کاهش نیافت و گویا تمام حواشی باید متمرکز بر مدیریت شهری شود!

وی با تاکید بر اینکه گویا مدیران تمام دستگاه‌ها سازمان‌ها متخصص هستند و مثل ساعت کار می‌کنند و فقط مدیریت شهری مشکل دارد، یادآور شد: ریشه این حواشی باید بیان شود، اینها چه جریاناتی  هستند که فکر می‌کنند می‌توانند با هر روشی به هر کسی بتازند.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر همدان اظهار کرد: اگر با این جریان همراه باشید با ضعیف‌ترین عملکرد مدیر جهادی می‌شوید و اگر همراه نباشید جایی برای ماندن ندارید!

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه یک سال سابقه مدیریت، زمان کافی برای ارزیابی عملکرد مدیریت شهری نیست،گفت: ما اجازه نمی‌دهیم معدود افراد سیاسی و رسانه‌ای ناراحتی خود از نتایج انتخابات سال گذشته را بر سر مردم خالی کنند.

وی با بیان اینکه ما حافظ منافع مردم هستیم، تصریح کرد: اگر قرار باشد عده‌ای کلیپ بسازند، دروغ‌پردازی کنند، اتهام بزنند و عضو شورا را بکوبند یقینا تسلیم این فضا نخواهیم شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان