اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. بهمن 1401 - 14:14   |   کد مطلب: 36388
رئیس شورای عالی بانک‌های استان همدان با بیان اینکه در یک برهه کوتاه ساعت کادی بانک‌ها تغییراتی داشت، گفت: از روز دوشنبه فعالیت بانک‌ها به شکل قبل انجام می‌شود و ازدحام در شعب کمتر خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، پیام‌های رسیده به این پایگاه خبری، نشان از مشکلاتی در خصوص شلوغی بانک‌ها و معطل شدن شهروندان جهت انجام امورات خود دارد.

در یکی از این پیام‌‌های مردمی که یک مخاطب گرامی برای این مجموعه خبری ارسال نموده، آورده شده است: 《 بانک مهر ایران با تعداد مشتریان زیاد متاسفانه شعبه‌های کمی دارد که موجب معطلی بیش از حد مشتری خود می‌شود.

بنده دو روز پیش حدود سه ساعت جهت انجام امور بانکی در شعبه بلوار علویان همدان بانک مهر ایرانیان معطل شدم.

وقتی از دستگاه نوبت ده شماره دریافت میکنی تعداد افراد منتظر در صف بیش از صد و پنجاه نفر هستند که با اضافه شدن شعب و نفرات هر شعبه مشکل اتلاف وقت مردم براحتی حل می شود.》

در همین خصوص به سراغ رئیس شورای عالی بانک‌های استان همدان رفتیم و این موضوع را با او مطرح کردیم.

محمد طوماسی در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: سیاست های بانک مرکزی است که تعداد شعب افزیش پیدا نکند.

وی با اشاره به ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری در بانک‌ها گفت: سیاست بانک‌ها بر کاهش شعب نیز هست، چرا که غالبا با مشکل کمبود نیرو انسانی مواجه هستند و اکثر بانک‌ها به تقلیل شعب اقدام کرده‌اند.

طوماسی افزود: در یک برهه زمانی ساعت کاری بانک‌ها تغییر داشته است که این موضوع باعث ازدحام شده که با این وجود، از روز دوشنبه ساعات کاری اصلاح می شود.

رئیس شورای عالی بانک‌های استان همدان ادامه داد: البته اکثر خدمات و تسهیلات بصورت غیرحضوری انجام می‌شود و فقط برای تسهیلات با رقم‌های درشت مراجعه به بانک نیاز است.

وی اضافه کرد: برخی بانک‌ها قرض‌الحسنه و نوظهور هستند، بنابراین زمان می‌برد تا به حد نصاب برسند.

به گزارش عصرهمدان؛ گفتنی است که شعبه بانک ملی در دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز به‌زودی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان