اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1401 - 10:02   |   کد مطلب: 36389
نماینده مردم همدان با بیان اینکه سپاه جزئی از حاکمیت است گفت: دشمن به خوبی رد پای اقدامات این نهاد را در بیرون مرزها حس می کند، بنابراین سعی در ترویستی اعلام کردن این مجموعه دارد.

به گزارش صبح الوند، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان درپی گنجاندن نام سپاه در فهرست گروه های و نهادهای تروریستی گفت: اروپایی ها معمولا افکار سنجی می کنند تا واکنش ایرانی ها را ببینند، کوچکتر از آن هستند که بتوانند اقدامی انجام دهند و عمله های امریکا هستند که مستقیما اقدامی انجام نمی دهند.

وی افزود: علاوه بر آن واکنش های جمهوری اسلامی را دیدند از دولت و مسئولین که طبیعی بود و عقب نشینی کردند. فلاحی با بیان اینکه طرحی اعلام وصول شد که در این طرح اقدام متقابل و شدیدترنسبت به اروپایی ها صورت می گرفت افزود: اقدام متقابل باعث شد که احساس خطر کنند و موضع خیلی کشورها عوض شد.

وی ادامه داد: محدودیت هایی که برای سپاه و تشکیلات تابعه از بسیج و گروه های شبه نظامی، حشد الشعبی، فاطمیون و غیره را شامل می شود. فلاحی افزود: دشمن به خوبی می داند که سپاه یک نیرو جزو نظام فقط نیست و جزئی از حاکمیت است که اقدامات سپاه در بیرون مرزها را می بینند، در هر جایی که رد پایی از این نیرو باشد آنجا موانعی ایجاد می کنند.

نماینده مردم همدان گفت: تروریست اعلام کردن نیروهای اروپایی در منطقه، ضمن اینکه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند اقدام متقابل ایران بود که کمیسیون امنیت ملی طرح را آماده کرده و اعلام وصول هم شده که اگر آنها اقدامی می کردند ایران هم تصویب می کرد.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان