اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1401 - 10:32   |   کد مطلب: 36390
سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه ترافیک همدان مشکلی نیست که توسط نیروهای راهنمایی و‌ رانندگی حل شود، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید با برنامه مشخص تکلیف ترافیک شهر همدان را روشن کنند.

به گزارش صبح الوند، مسلم‌ مخفی، سرپرست فرمانداری همدان در گفت‌وگو با خبرنگاران با انتقاد از کمبود پارکینگ عمومی در رینگ‌ اول شهر اظهار کرد: در همدان به ازای هر ۲۰۰ خودرو یک پارکینگ وجود دارد و بطور متوسط روزانه ۲۰ خودرو نیز شماره گذاری می شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه جدی شهرداری به ناوگان حمل و‌ نقل عمومی همدان افزود: متاسفانه بواسطه ناوگان حمل‌ونقل عمومی نامناسب و‌ نامتناسب با جمعیت ۶۰۰ هزار نفری شهر همدان اکثریت شهروندان مجبور به استفاده از خودروی شخصی هستند.

مخفی یادآور شد: در کنار احداث پیاده راه بوعلی جابجایی برخی از مشاغل مثل مطب پزشکان از رینگ‌اول شهر مطرح بود که در این خصوص نیز شهرداری تاکنون هیچ اقدامی نکرده است.

سرپرست فرمانداری همدان افزود: صدور مجوز فعالیت برخی از مراکز آموزشی بخش خصوصی در پر ترددتربن نقاط شهر هیچ‌ توجیهی ندارد.

وی با اشاره به تغییر زمان شروع بکار مدارس از ۸ بهمن گفت: این تصمیم تا حدودی در کاهش ترافیک صبحگاهی در سطح شهر موثر واقع شد اما همچنان در دیگر ساعات مشکل ترافیک داریم.

مسلم مخفی در پایان تاکید کرد: حل مشکل ترافیک همدان کاری بزرگ است که دیر هنگام شده است و انجام این کار بزرگ همت بلند می خواهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان