اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1402 - 13:35   |   کد مطلب: 36566
باشگاه پاس برای چندمین بار در یکسال گذشته در خطر انحلال قرار گرفت و حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل این باشگاه به آنچه که "عدم اجرای تعهدات از سوی مسوولان ورزش استان همدان" خواند، حاضر به ادامه همکاری نیست.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا عابری منصور اواخر بهمن ماه سال گذشته به درخواست مسوولان ورزش استان همدان، به باردیگر سکان هدایت باشگاه پاس را پذیرفت به شرط اینکه هزینه های انجام شده در فصل گذشته را به او پرداخت کنند.

اکنون پس از نزدیک به 2 ماه از حضور او در باشگاه پاس و تحقق نیافتن توافق صورت گرفته توسط مسوولان دستگاه ورزش استان همدان، عابری منصور دوشنبه شب گذشته اعلام کرد که با این شرایط حاضر به ادامه همکاری نیست.

عابری منصور می گوید: براساس اسناد و مدارک موجود، بیش از سه میلیاردتومان از سال گذشته تاکنون برای تیم پاس از حساب شخصی هزینه کرده و اگر قرار به ادامه همکاری باشد، باید بودجه میلیاردی که بابت تجهیز و بازسازی خوابگاه پاس هزینه کرده را به او پرداخت کنند.

قرار بود قبل از پایان سال گذشته درصدی از طلب عابری منصور پرداخت شود که این اقدام انجام نگرفت و اکنون مدیرعامل باشگاه پاس نادیده گرفتن توافق صورت گرفته را تاسف برانگیز می داند. عابری منصور اعلام کرد در صورت عدم پرداخت مطالبه مالی خود بابت هزینه های انجام شده در باشگاه پاس، دیگر حاضر به ادامه حمایت از این تیم نخواهد بود.

وی همچنین به مسوولان ورزش استان همدان هشدار داد: پرداخت نشدن مطالبات مالی مورد توافق چه بسا باعث قطع پرداخت هزینه های جاری و قراردادی تیم شده و علاوه بر تعطیلی فعالیت های تمرینی و مسابقه ای، انحلال این باشگاه با قدمت نزدیک به 70 سال رقم بخورد.

پاس هم اکنون در رتبه سوم گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار داد.

 

انتهای پیام/ د 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان