اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. فروردين 1402 - 8:18   |   کد مطلب: 36596
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان با بیان اینکه مدیریت شهری تقریباً یک دولت محلی است، گفت: شهرداری همانند یک دولت کوچک به صورت گسترده در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد .

به گزارش صبح الوند، اکبر کاوسی‌امید اضافه‌کرد: کارهای کارشناسی، تضمین صرفه و صلاح اقدامات شهری است و بر این اساس دانشگاه به عنوان قلب علمی کشور و مدیریت شهری به عنوان بزرگترین دستگاه خدمات رسان همانند چرخ دنده های یک موتورباید در کنار هم کار کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات پژوهشی به عنوان یکی از الزامات اساسی در اجرای بسیاری از امور راهگشاست و باید ازاین ظرفیت بسیار مهم در پیشبرد اهداف و چشم اندازها بهره بریم.

کاوسی امید افزود: دانشگاه های استان در حوزه های مختلف حرف های زیادی برای گفتند دارند، از این رو باید از این ظرفیت بالقوه در مسیر خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان: آمادگی دانشگاه بوعلی سینا برای همکاری با شورا و شهرداری رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان هم ضمن تشکر از توجه شورای شهر به اجرای اقدامات بر اساس اصول و علم،گفت: دانشگاه وظیفه همکاری و کمک با مدیریت شهری را دارد.

حسین رضوان آشتیانی با اعلام آمادگی دانشگاه بوعلی برای همکاری با مدیریت شهری همدان در حوزه‌های مختلف،افزود: هیئت رئیسه جدید دانشگاه بوعلی امتیاز ویژه‌ای برای اساتید در نظر گرفته است که مدیریت شهری می‌تواند درحوزه‌های مورد نیاز خود از این امتیاز برای استفاده از اساتید اعلام نیاز کند.

آشتیانی با بیان اینکه همدان پتانسیل این را دارد که در کشور به عنوان شهر پیشرفته و الگو مطرح شود، اظهار داشت: با توجه به پیشینه تاریخی و طبیعت زیبای همدان، باید از این ظرفیت به درستی و بویژه در حوزه های سرمایه‌گذاری وگردشگری استفاده کنیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان