اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1402 - 13:13   |   کد مطلب: 36626
مراسم رونمایی از شماره نخست ماهنامه جاودانه ها با موضوع اخبار کنگره، معرفی شهدا و...، ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با حضور دبیر اجرایی کنگره، هیئت تحریریه و پیشکسوتان دفاع مقدس صبح امروز در محل ستاد کنگره سعیدیه شمالی برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، مهدی فرجی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه دائمی کنگره شهدا در استانها گفت: این دبیرخانه در همه استانها دایر و ساختار و ساختمانی مجزا به آن اختصاص داده می شود.

 

وی ادامه داد: همدان کار ارزشمندی در کنگره اول انجام داد که در حال حاضر دسترسی نداریم بنابراین نیاز به دبیرخانه دایمی کنگره ضروری است.

 

دبیر اجرایی دومین کنگره شهدا افزود: همدان در کنگره اول بی نظیر بوده و هیچ استانی نتوانسته مثل همدان جامع برگزار کنند.

 

در کنگره وی ارائه خدمات را شاکله اصلی کنگره دانست و گفت: مردم نقش پررنگی در این کنگره دارند و نقش جوانان بسیار حائز اهمیت است.

 

وی افزود: ستاد دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان از نیمه دوم سال 1400کار خود را آغاز کرده و طبق تاریخ اعلامی وسط سازمان بسیج مستضعفین در سال 1402 برگزار می شود. 

 

سردار حسام معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اظهار کرد: دو تا نکته در بحث جاودانه ها عشق و نگاه زلالی اعم از تحریریه و پشتیبان است که وجود دارد و بخاطر نیت و نگاه زلال در جامعه تاثیر گذار بود.

 

رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: جنبش قلم خیلی از نویسندگان از ماهنامه جاودانه ها بود، کسانی که نویسنده طراز ملی شدند از جاودانه ها شروع کردند و جاودانه ها گره ای ایجاد کرد برای استمرار و ادامه تا همگی همراهی کنند.

 

وی افزود: اگر جاودانه ها استمرار ادامه پیدا کند بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

کنگره دوم هشداری است برای ما که در کنگره سوم ۱۴۰۷ نباشیم. پس بهتر و شایسته آن است که دست همت برآریم و برای شهدا و به نام خدا کاری بزرگ تر کنیم.

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان