اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1402 - 9:07   |   کد مطلب: 36639
دبیر هیات دو ومیدانی همدان: دونده نوجوان و بسیجی همدان در مسابقات آسیایی ازبکستان پس از ۱۶ سال رکورد ملی نوجوانان راشکست.

به گزارش صبح الوند، دبیر هیات دو و میدانی استان همدان گفت: پس از ۱۶ سال رکورد ملی دو  ۳۰۰۰ متر آزاد ایران توسط دونده نوجوان بسیجی استان همدان در مسابقات آسیایی ازبکستان شکسته شد.

سید اصغر ذوقی احسن دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان گفت:  در جریان مسابقات دو و میدانی قهرمانی  نوجوانان آسیا در شهر تاشکند ازبکستان امیر محمد رستمی دونده بسیجی و پدیده تازه دو ومیدانی کشور در ماده ۳۰۰۰ متر آزاد پس از رقابتی سخت ونفس گیر با بهترین های آسیا ضمن کسب جایگاه چهارم آسیا موفق به شکست رکورد ملی شد.

وی افزود: رکورد سابق تیم  ملی با زمان ۸ دقیقه و۴۸ ثانیه به مدت ۱۶ سال در اختیار افشین رضایی دیگر ملی پوش کشورمان بود که امروز شنبه توسط امیر محمد رستمی با زمان ۸ دقیقه و۴۴ ثانیه و با ۴ ثانیه اختلاف شکسته شد.

ذوقی احسن بیان کرد: این دونده نوجوان سال گذشته در برنامه استعداد یابی هیئت دو ومیدانی استان کشف گردید و کمتر از ۹ ماه مورد حمایت وآموزش ریاست بسیجی و خدوم هیئت دو ومیدانی استان اقای مسعود بنوان قرار گرفت و به سرعت با شکست رقبا در چندین مرحله مسابقه رکورد گیری موفق به تصاحب پیراهن مقدس تیم ملی شود.

وی گفت: ضمن آنکه سال گذشته در اولین مسابقات استعدادهای درخشان در ماده ۱۵۰۰ متر نایب قهرمان کشور شدو مسعود بنوان ریاست بسیجی و زحمتکش هیئت و مربی دلسوز امیر محمد رستمی تشکر ویژه می کنم که عاشقانه در  شب روز در سرما وگرما علاوه بر امورات هیئت در تربیت این استعدادهای درخشان متحمل زحمات زیادی می شوند.

دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان که خود از دوندگان پیشکسوت و بسبجی استان می باشد افزود: در هیئت دو و میدانی  کارها ریاستی نیست بلکه با عشق برای نوجوانان و آینده سازان ایران عزیز نوکری می کنیم .

وی گفت: در حال حاضر الحمدالله نوجوانان مستعد زیادی که توسط کمیته استعدادیابی هیئت دو ومیدانی کشف شده اند مشغول آموزش و مورد تعلیم  مربیان زحمتکش هیئت قرار دارند و اولویت اصلی ما توجه به مسائل اخلاقی و تربیت اسلامی این نوجوانان عزیز است که امانتی گرانبها از طرف خانواده ها در کنار ماهستند.

دبیر هیات دو میدانی همدان بیان کرد: معنویت و توجه به ارزش های اسلامی موجب رشد و ترقی ورزشکار است و در هیئت دو ومیدانی برای ما ثابت شد که روزه داری منافاتی با ورزش ندارد واین دونده نوجوان و قهرمان بسیجی در ماه رمضان برنامه های تمرینات خود را یک ساعت به افطار انجام میداد و پس از یک ماه روزه داری موفق به شکست رکورد ملی و جایگاه با افتخار آسیا شد.

ذوقی خبر از برگزاری لیگ سراسری دو صحرانوردی شهید همدانی داد و گفت: ان شاالله قصد داریم با برگزاری لیگ سراسری و کشوری دو صحرانوردی سردار شهید همدانی وبا حمایت مسولین استان که همزمان با کنگره شهدای همدن برگزار می گردد دهها دونده نوجوان دیگر را به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم.

 

انتهای پیام/ ط 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان