اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1402 - 14:11   |   کد مطلب: 36643
جلسه هماهنگی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان روز دوشنبه در سالن شهدا استانداری برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، استاندارهمدان در این مراسم گفت:کمیته ای ۲۳ گانه فعالیت های مختلفی را انجام دادند.

 

علیرضا قاسمی فرزاد ادامه داد: در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد تا کنگره عظیم برگزار شود. وی تاکید کرد: همه دستگاههای اجرایی همکاری و تعامل سازنده ای داشتند.

 

استاندار اظهار کرد: همه با تمام توان در جهت نکوداشت شهدای عزیز تلاش می کنیم که سبب مانایی نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: اگرامروز ایران قوی در مقابل هر نوع تهاجم می ایستد به برکت خون شهداست.

 

قاسمی فرزاد گفت: حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس نمایانگر اتحاد مردم بود و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زد.

 

 

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) با توجه به اینکه زمان کنگره شروع شده گفت:  جدول زمانی تشکیل شده ، فلذا باید هر دو هفته یکبار جلسات را داشته باشیم و هدف گذاری ها صورت گیرد.‌

 

سردار مظاهر مجیدی ادامه داد: لازم است جلسات بین کمیته ها برگزار شود و  در جلسه اصلی استاندار گزارش اقدامات خود  را ارائه دهند.

 

وی افزود: شورای سیاست گذاری هم باید داشته باشیم تا تصمیمات نهایی در این شورا گرفته شود. فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) افزود: در کار شهدا همه با عشق کار را پیش می برند و همدان ۸۰۰۰شهید را تقدیم جمهوری اسلامی کرده است و برخی کارها باید مضربی از این عدد را داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: کمک رسانی به افراد بی بضاعت ۸۰۰هزار بسته معیشتی را به جامعه هدف می رسانیم. مجیدی ادامه داد: شهید قهاری سعید فیلم آن در حال تکمیل است و در بحث شهید همدانی نیز تلاش های زیادی صورت گرفته است.

 

وی گفت: برنامه ریزی برای ۸۰ کتاب که بالای ۳۰تا ۴۰ کتاب برای چاپ آماده شده اند. این مقام مسول افزود: در راستای راهیان نور ۸۰۰۰ اعزام داشته باشیم که تاکنون بیش از ۹۰۰۰نفر اعزام شده اند.

 

 

وی گفت: در راستای اینکه نشانی را از شهدا داشته باشیم ۸۰۰۰۰نهال را به نام شهدا نهال کاری کردیم. حسین ربیعی مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گزارشی از وضعیت سایت کنگره ارائه دادند.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) با بیان اینکه امروز در جنگ شناختی قرار داریم گفت: طبعیتا کار در رسانه و فضای مجازی اولویت اصلی کنگره است که با حمایت های دوستان خوشبختانه روند خوبی داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه سایت و سکوهای مکمل یکی از دغدغه های جدی کنگره بود افزود: خوشبختانه کار سایت امروز به اتمام رسید، که 5 بخش در سایت وجود دارد و تمرکز بر روی معرفی شهدای شاخص استان است.

 

 

این مقام مسئول تاکید کرد: تمام کمیته های 23 گانه پنل دسترسی به سایت دارند تا بتوانند محتواهای حوزه خود را بارگزاری کنند و در حوزه شهدا کار به صورت خاص انجام شده تا بتوانیم دین خود به شهدا را تا حدی ادا کنیم.

 

وی با بیان اینکه تمام سکوهای مکمل در پیام رسان های داخلی و خارجی پیش بینی شده است گفت: تولیدات فاخر استان به صورت بانک متمرکز وجود دارد و این سایت مرجع خبری شهدای استان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان