اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1402 - 11:23   |   کد مطلب: 36683
رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: تقویت نواحی و سامانه 137 از موارد تأکیدی این کمیسیون بوده که می‌تواند در رضایت شهروندی موثر بوده و تا تحقق آنها به طور جد پیگیر هستیم.

به گزارش صبح الوند، مرتضی کرباسیان در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا پس از استماع گزارش سالیانه واحد بازرسی و مدیر سامانه 137 شهرداری، اظهار کرد: گزارش‌ها تنها متکی بر ارائه آمار و ارقام نباشد و مشکلات، نیازمندی‌ها از نیروی انسانی تا مباحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیز در گزارش‌ها عنوان شود.

وی خواستار بازرسی‌های سرزده توسط واحد بازرسی شهرداری شد و گفت: این مهم با توجه به گزارش‌های مردمی دریافتی و انتقادات و پیشنهادات شهروندان صورت گیرد.

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان بیان کرد: بازرسی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای کمک به بهره‌وری بیشتر و تحقق شایسته‌سالاری به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم است.

کرباسیان به تأثیرات موثر بازرسی‌ها در جلوگیری از بروز تخلفات اداری اشاره کرد و افزود: واحد بازرسی شهرداری، واحدی است که می‌تواند به صورت منصفانه و با بازرسی در خصوص بکارگیری نیروها در جایگاه خود و به شکل تخصصی نظر دهد.

وی با اشاره به مصوبات جلسات گذشته کمیسیون تصریح کرد: تقویت نواحی و ناحیه محوری از جمله مصوبات بوده که تا تحقق این مهم به صورت جد، پیگیر این موضوع هستیم.

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان ادامه داد: تقویت سامانه 137، ارائه امکانات سخت‌افزاری مناسب و بکارگیری نیروهای کارآمد از دیگر موارد تأکیدی کمیسیون است.

کرباسیان خاطرنشان کرد: در معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و واحدهای مختلف شهرداری باید همت بر تحقق تقویت نواحی و سامانه 137 باشد تا شاهد کاهش و رفع مشکلات شهری در مناطق مختلف باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان