اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1402 - 15:13   |   کد مطلب: 36684
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: از ابتدای تاسیس صندوق تا به امروز ۶۹هزار و ۶۳۴ وام به مبلغ ۴۵۶میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت شده است.

به گزارش صبح الوند، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گفت: در بحث قرض الحسنه قدم های خوبی برداشته شده است.

جمشید هاشمی ادامه داد: صندوق امداد ولایت با هدف جذب منابع مردمی در راستای ترویج تهسیلات قرض الحسنه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به معنای واقعی قرض الحسنه را انجام می دهد افزود: در این صندوق تا سقف ده میلیون وام ها کاملا بدون کارمزد و بالای ده میلیون با کارمزد ۳ درصد وام پرداخت می شود.

هاشمی یکی از مهمترین مزایای این صندوق را عدم دریافت تاخیر و دیر کرد بیان کرد و گفت: هیچ مبلعی بابت دیر کرد وام ها دریافت نمی سود دریافت نمی شود و این مجموعه با مجوز و نظارت بانک مرکزی فعالیت های خود را انجام می دهد.

هاشمی با تاکید بر اینکه تهسیلات صندوق با حداقل فرآیندهای کاری در اختیار است گفت: چابک سازی صندوق را با بهینه کردن تسهیلات در دستور کار داریم. وی منابع تامین را از سپرده گذاری خیرین و افتتاح حساب و سازمان و موسساتی که تمایل به همکاری دارند بیان کرد و گفت: در همین راستا هم افزایی با مساجد و خیرین اتفاق می افتد تا صندوق بتواند به افرادی که واقعا نیازمند هستند کمک کند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: از ابتدای تاسیس صندوق تا به امروز ۶۹هزار و ۶۳۴ وام به مبلغ ۴۵۶میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت شده است.

هاشمی در پایان گفت: در بحث اشتغالزایی و خودکفایی ۹۷۱ مورد به مبلغ ۱۸۴ میلیون ریال، تسهیلات حمایتی ۵۷۹۸ مورد به مبلغ ۵۸۱ میلیون ریال، تسهیلات درمان ۲۳۶ مورد به مبلغ ۲۴ میلیون ریال، تسهیلات فرهنگی ۹۶مورد به مبلغ ۹ میلیون ریال، ودیعه مسکن ۴۷۵مورد به مبلغ ۷۵ میلیون ریال، تسهیلات حوزه مسکن ۶۲۵مورد به مبلغ ۱۲۰میلیون ریال، تسهیلات خیرین وجوه اداره شده ۷۰۲ مورد به مبلغ ۶۳ میلیون ریال پرداخت شده است که جمعا ۸۹۰۴مورد به مبلغ یک میلیارد و شصت میلیون ریال پرداخت شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان