اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1402 - 12:28   |   کد مطلب: 36722
این کاندیدای انتخابات مجلس با بيان اينكه موضوع بعدي قانون مسکن ملی است و مهم گفت: در اين زمينه تامين زمين و تسهيلات دولت متناسب با درآمد مردم باید مورد توجه باشد.

به گزارش صبح الوند، عباس صوفی با اهمیت به حمایت از روستاهای کانون اشتغال و روستاهای هدف گردشگری بیان کرد: حمایت از ایده‌های خلاق، استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان، حمایت از بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری نیز رویکرد جدی بنده است.

توجه به بندر خشك در همدان

وی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری ضعیف عمل کردیم و باید بررسی شود همدان چرا در این حوزه به نسبت استان‌های دیگر عملکرد خوبی نداشته؟ گفت: از مهمترین موضوعات در این بخش فرودگاه است و توجه ویژه به بندر خشک که می‌تواند موتور محرکه غرب کشور باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها از ظرفیت مشاورین بهره‌مند خواهیم شد و دامنه مشاوره ما بسیار بزرگ خواهد بود در ادامه نسبت به مشکلات نیروگاه همدان افزود: متاسفانه در حوزه نیروگاه اتفاقات بدی در سال‌های گذشته افتاده و نباید نیروگاه آبی در این منطقه ایجاد می‌شد.

وی با بیان اینکه نیروگاه همدان حتما باید به نیروگاه خشک تبدیل شود اضافه کرد: در حال حاضر از پساب به عنوان آب در این نیروگاه استفاده می‌شود اما باید در سال‌های آینده به نیروگاه خشک تبدیل شود و حتی مصرف پساب هم نداشته باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان