اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. اسفند 1402 - 12:30   |   کد مطلب: 36723
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همدان و فامنین گفت: قول می‌دهم سرمایه‌گذاری در همدان با برنامه جلو رود.

به گزارش صبح الوند، عباس صوفی در نشست خبری با اصحاب رسانه در حسینیه مکتب‌الرسول اظهار کرد: با ۲۵ سال سابقه اجرایی در شهر همدان و اقدامات عملیاتی و عمرانی در حوزه‌های مختلف به ویژه در چهار سالی که در خدمت مردم بودم، همواره رسانه‌های استان را همراه حل مشکلات مردم دانستم و‌ قدردان هستم.

وی با بیان اینکه در همه امور دنبال اجرای عدالت و رضایتمندی مردم بودم و توسعه متوازن در دستور کارم بوده است، اظهار داشت: مردم از عملکرد بنده در چهار سال شهرداری رضایت داشتند که امیدی برای ادامه کار بوده است.

کاندیدای انتخابات مجلس در همدان و فامنین با بیان اینکه به واسطه کارم به استان‌های مختلف رفت و آمد دارم و توسعه شهرهای مختلف توجه مرا برانگیخته که می‌خواهم در همدان نیز محقق شود، افزود: با توجه به اینکه همدان ظرفیت بالای توسعه دارد، وارد انتخابات مجلس شدم تا بتوانم کاری در همدان انجام دهم.

وی با تاکید به اینکه عمل‌گرا هستم و تلاش می‌کنم به توسعه این دیار کهن کمک کنم گفت: مشکلاتی در حوزه معیشت، اقتصاد و دیگر موضوعات وجود دارد و مجلس آینده باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد و ما نیز در این راستا سعی داریم نماینده اثرگذار و موثری باشیم.

صوفی با تاکید بر اینکه با رویکرد تعاملی با نمایندگان و مدیران استان سعی خواهیم کرد مشکلات مردم را حل کنیم، بیان کرد: در حوزه ملی و قانون‌گذاری باید اقدامات جدی در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه تحقق سیاست‌های ابلاغیه مقام معظم رهبری، توسعه طبق سند چشم‌انداز کشور و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر است، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت حوزه انتخابیه همدان با توجه به وجود سرمایه انسانی کارآمد و متخصص، توسعه پایدار اقتصادی، توجه به موضوعات عمرانی، مسکن، آب، جوانان، بانوان، بهداشت و سلامت مدنظر قرار خواهیم داد.

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس از برنامه‌های خود در حوزه اشتغال سخن به میان آورد و افزود: با فعال کردن بنگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل و ارتقای اقتصاد روستا و حل مشکلات اشتغال و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در این مهم قدم برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه تسهیل سرمایه‌گذاری در دستور کار جدی بنده خواهد بود، گفت: یکی از مهمترین موضوعات توجه به زیرساخت‌هاست، در این بخش توجه به فرودگاه همدان و فعال‌سازی آن مورد تاکید جدی است.

صوفی با بیان اینکه از حوزه راه‌آهن همدان استفاده اقتصادی نمی‌شود، ادامه داد: به این امر توجه خواهیم کرد و در زمینه کشاورزی، معدن و گردشگری حرف برای گفتن داریم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه گردشگری ارتباط با پایتخت و غرب کشور مدنظر است، خطرنشان کرد: موضوع فعال‌سازی منطقه اقتصادی جهان‌آباد را هم مورد توجه جدی قرار خواهم داد.

این کاندیدای انتخابات مجلس با بیان اینکه همدان در محصولات کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری فرصت‌های خوبی دارد، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری و استارتاپ، توجه به مناطق گردشگری نظیر غار علیصدر و گردشگری سلامت و سایر حوزه‌های گردشگری مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اشتغال با رویکرد توجه به سرمایه‌گذاران داخلی و بهره‌مندی از سرمایه‌گذاران غیربومی مدنظر است، افزود: به حوزه آب و مسکن که به دغدغه شهروندان تبدیل شده توجه خواهیم کرد و امیدواریم با همکاری همه‌جانبه و استفاده از ظرفیت‌های بومی به این مهم که همدان جایگاه بالایی دارد، دست یابیم.

صوفی با بیان به اینکه باید به حوزه توسعه و اشتغال به ویژه اشتغال در روستاها و فعال‌سازی پروژه‌های نیمه‌تمام فکر کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورت انتخاب کارنامه قابل قبولی داشته باشیم و رسانه‌ها هم صدای ما در حوزه توسعه پایدار و توسعه همه‌جانبه استان باشند.

وی با بیان اینکه همدان نیازمند توجه به حوزه‌های مختلف در راستای توسعه است گفت: به حوزه گردشگری در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری سلامت و کشاورزی با معرفی محصولات کشاورزی با توجه به ظرفیتی که استان در بخش‌هایی نظیر سیر و گردو دارد، می‌پردازیم.

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس با بیان اينكه توجه به زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری از جمله راه‌ها مهم است گفت: براي توسعه گردشگري نباید پیست اسکی در ایام زمستان تعطیل باشد که البته جاده آن نيز باید تامین امنیت کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان