اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1403 - 19:12   |   کد مطلب: 36725
550 وزنه‌بردار حرفه‌ای از سراسر ایران برای رقابت در مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت هشت روز از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه به همدان سفر می‌کنند.

به گزارش صبح الوند، امیرحسین حسنی، رئیس هیأت وزنه‌برداری استان همدان، در یک کنفرانس خبری گفت: خوشبختانه همدان در این مسابقات شانس بسیار زیادی در رده سنی نوجوانان و جوانان بانوان دارد، به ویژه رده نوجوانان به احتمال زیاد سکویی به همدان خواهد رسید.

وی با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد همدان و پخش زنده مسابقات از صداوسیما، افزود: “تمام استان‌های کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند. طبق بخشنامه فدراسیون وزنه‌برداری تیم‌هایی که ورزشکار دارند اما به رکورد ورودی یا رکورد مجوز ورود به مسابقات کشوری نرسیده‌اند، اجازه دارند دو ورزشکار در این مسابقات شرکت دهند.

حسنی همچنین از خرید تجهیزات حرفه‌ای وزنه‌برداری به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای استان همدان بعد از ۱۵ سال خبر داد و گفت: “طی مدت حضورمان در هیأت وزنه‌برداری استان همدان توانسته‌ایم بدهی‌های گزاف هیأت به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان مربوط به دو دوره گذشته را پرداخت کرده و مشکلات عدیده را حل کنیم.”

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان همدان در پایان از استاندار همدان درخواست کرد به این هیأت کمک کند تا وزنه‌برداری این استان با قوت به پیشرفت ادامه دهد و به روزهای اوج و شکوفایی خود بازگردد.

این مسابقات به صورت غیر امتیازی و مدالی برگزار می‌شود و در مجموع ۱۲۰ مدال به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان