اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1394 - 10:48   |   کد مطلب: 12545
آقاتهرانی گفت: توافقات هسته ای هیچگاه نباید ما را از راه اقتصاد مقاومتی و سیاست های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر اقتصاد درون زا دور کند و گره زدن این دو کار درستی نیست.
کنگره آمریکا به دنبال توطئه بر ضد ایران است / گره زدن اقتصاد کشور به مسائل هسته ای کار درستی نیست

به گزارش صبح الوند به نقل از “سیرجان خبر “ نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص مذاکرات هسته ای و توان اقتصادی کشور گفت: دولت باید بر اقتصاد درون زا فکر کند و از تکیه بر واردات صرف نظر کند.

مرتضی آقا تهرانی بیان کرد: توافقات هسته ای هیچگاه نباید ما را از راه اقتصاد مقاومتی و سیاست های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر اقتصاد درون زا دور کند و گره زدن این دو کار درستی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:باید مراقب باشیم که چه چیزی را از دست می دهیم و در قبال آن چه چیزی بدست می آوریم و به گونه ای پیش نرود که در این مسیر سیاه کاری شود.

آقا تهرانی آمریکا را همان شیطان بزرگ خواند و افزود: تیم مذاکره کننده باید بر اساس مصالح نظام مقاومت کرده و منافع ملت و مردم را حفظ کند تا نتایج مثبتی حاصل شود.

وی اظهار داشت: طرف مذاکره کننده و کنگره آمریکا فرصت زیادی دارند تا بر روی متن توافق بحث کرده و نتیجه گیری کنند اما آن ها به دنبال منافع خودشان هستند و کاری جز توطئه کردن ندارند.

حجت الاسلام آقا تهرانی در ادامه گفت: حرف ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همین است که می گوییم دشمن حیله گر است و از هر راهی برای فریب ما و حفظ منافع خود استفاده می کند و نباید به آنان خوشبین بود.

وی با اشاره به عملکرد دوساله دولت در زمینه های اقتصادی عنوان کرد: اگر به طور جدی نگاهی به عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید بیاندازیم به این نتیجه می رسیم که دولت تمام توان خود را بر روی مسائل هسته ای گذاشته و اقدامی برای بهبود اقتصادی کشور و احیای توان داخلی نکرده است.

آقا تهرانی ابراز داشت: استعداد جوانان ما،توان اقتصادی کشور و ظرفیت های موجود بسیار بالا است و اگر دولت و مجلس در این زمینه کوتاهی کنند قطعا شکست خواهیم خورد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان