اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1394 - 10:34   |   کد مطلب: 12601
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در زمان حساس کنونی باید مراقبت کنیم تا دستاورد های بدست آمده در چند سال اخیر کشور از دست نرود. ...
پول های بلوکه شده ایران بیشتر از اعداد و ارقام بانک مرکزی است/ قاچاق کالا عامل اصلی رکود است، نه تحریم

به گزارش صبح الوند به نقل از “سیرجان خبر “ محمد رضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شرایط جدید مدیریت اقتصادی در دوره رفع تحریم ها گفت: قاعدتا در زمان کنونی باید مراقبت کنیم تا دستاورد های بدست آمده در چند سال اخیر کشور از دست نرود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از چالش های پس از تحریم افزایش بودجه نفتی است که باید سعی کرد این بودجه را به حداقل رساند و از وابستگی به فروش نفت خارج شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باید برای مدیریت اقتصادی کشوراولیت های خاصی در نظر گرفته شود تا به اقتصاد کشور ضربه وارد نشود، امکانات کنونی که دولت در اختیار دارد می تواند در جهت پویایی اقتصادی از آن ها استفاده کند.

پور ابراهیمی سهم تحریم ها در رکود اقتصادی را یک چهارم عنوان کرد و افزود: عمده رکودی که امروزه در زمینه اقتصادی داریم به واسطه عدم مبارزه جدی با قاچاق کالا است و نمی توان گفت که تحریم ها عامل اصلی این همه رکود است.

محمدرضا پور ابراهیمی بر پافشاری مجلس در بازگردانی پول های بلوکه شده کشور اشاره کرد و افزود: پول های بلوکه دولت بیشتر از آن اعداد و ارقامی که بانک مرکزی اعلام کرده است.

ابراهیمی اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش مربوط به منابع مالی به واسطه تحریم ها را طی چند هفته آینده بررسی می کند و رقم واقعی آن نیز منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان