اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 16:53   |   کد مطلب: 14986
در آخرین روز از هفته مبارک بسیج مردم و بسیجیان همدان ضمن شرکت در یادواره شهدای ورزشکار استان، با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا یاد و خاطره فداکاریها و ایثارگریهای شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.
مردم دارالمومنین همدان به میهمانی لاله ها رفتند/ غبارروبی و عطرافشانی بر مزار شهدا

به گزارش صبح الوند، مراسم یادواره شهدای ورزشکار همدان و شهدای مدافع حرم آل الله، همزمان با آیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی مزار پاک شهدا بعد از ظهر پنجشنبه همزمان با گرامی داشت هفته مبارک بسیج با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و جمع کثیری از بسیجیان همدان برگزار شد.

در این مراسم معنوی و باشکوه، مردم شهر دارالمومنین همدان با شستشو و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، خاطره جانفشانی ها و فداکاریهای دلاورمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بخصوص سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

حاضرین در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیجیان جان برکف و همه شهدای نظام اسلامی با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی مستقر در استان، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی همدان، خانواده معظم شهدا، روحانیون معظم، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم معنوی شاخه های گل را تقدیم مزار فرزندان و همرزمان شهید خود کردند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در مراسم یادواره شهدای ورزشکار و شهدای مدافع حرم که همزمان با غباروربی مزار شهدا در حسینیه باغ بهشت همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند اظهار داشت: ماندگاری نام شهدای عزیز به واسطه حرکت آنها برای کسب رضای خداوند متعال بود.

مسعود امینی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ورزشکار شهید، استاد مجید صانعی و دیگر شهدای ورزشکار گفت:  شهدای عزیز ورزشکار  ما همچون مجید صانعی عزیز، الگوی مرادنگی، جوانمردی، غیرت، رشادت، پشتکار و پهلوانان واقعی در عرصه ورزش و زندگی بودند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه جوانان و همه ورزشکاران ما مطالعه وصیتنامه شهدا و ادامه راه آن عزیزان است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از تمام ورزشکاران و پهلوانان کشور خواست تا به مطالعه زندگی و راه و رسم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و بخصوص شهدای عزیز مدافع حرم بپردازند و آنها را به عنوان بهترین الگو در زمینه زندگی شخصی خود و ورزش قهرمانی انتخاب کنند. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان