اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. فروردين 1395 - 9:44   |   کد مطلب: 17473
پروفسور زلفی‌گل با انتقاد از مدیریت اجرایی در کشور تأکید کرد
اجرای مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از چالش‌ها
رئیس مجمع بسیج استان همدان با انتقاد از مدیریت اجرایی در کشور گفت: تنها راه برون‌رفت از چالش‌های فعلی کشور اجرایی کردن مولفه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری بسیج، پروفسور محمدعلی زلفی‌گل در مجمع فرماندهان نواحی استان همدان اظهار داشت: شرایط کنونی و تحولات سیاسی نشان از حب و بغض نسبت به برخی از نهادهای نظام از جمله سپاه و بسیج دارد.

وی افزود: در حالی که توان دفاعی کشور ضروری‌ترین موضوع تلقی می‌شود، متهم کردن سپاه و بسیج به سیاسی‌کاری امری عجیب و همسویی با دشمن است.

رئیس مجمع بسیج استان همدان تصریح کرد: از سوی دیگر حمله به صدا وسیما که اتفاقاً برنامه‌های مناسبی در مقابل برنامه‌های ماهواره در تعطیلات نوروز امسال ارائه کردند، امری غیرعادی محسوب می‌شود.

وی با اشاره و تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا عنوان کرد: هجمه برخی به ارزش‌های نظام در راستای اهداف دشمن تلقی می‌شود.

زلفی‌گل در ادامه سخنانش با انتقاد از مدیریت اجرایی در کشور ابراز داشت: تنها راه برون‌رفت از چالش‌های فعلی اجرایی کردن مولفه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی ضمن نقد کند شدن روند پیشرفت علمی در سال‌های اخیر، حلقه اتصال استاد و دانشجو را فقط کار پژوهشی دانست و خاطرنشان کرد: بیکاری بیش از 3 میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آسیب جدی برای کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان