اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. فروردين 1398 - 21:33   |   کد مطلب: 30824
فرماندار همدان از آماده باش صد درصد ستاد بحران شهرستان و ايجاد آمادگي هاي لازم با توجه به شرايط جوي خبر داد.

به گزارش صبح الوند، جلسه هيات انديشه ورز بازرسي ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندان به رياست فرماندار شهرستان همدان با حضور نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي، مدير کل ميراث فرهنگي و گردشگري استان و مديران و بازرسان ذيربط دستگاه هاي اجرايي در فرمانداري همدان تشکيل شد.

حسين افشاري در اين نشست از آماده باش صد درصد ستاد بحران شهرستان و ايجاد آمادگي هاي لازم با توجه به شرايط جوي خبر داد و افزود : علاوه بر ظرفيتهاي عادي موجود، 13 سالن ورزشي آماده اسکان مسافران جهت برپايي چادر است.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر به منظور فراهم کردن مقدمات سفرهاي نوروزي در همدان يادآور شد : کميته هاي ده گانه اين ستاد تدابير قابل توجهي داشتند برخي از اقدامات تداوم خدمات گذشته،برخي جديد و ابتکاري و نقاط ضعفي هم داشتيم .

فرماندار شهرستان همدان با بيان اينکه ظرفيت اسکان مدارس در دومين روز سال جديد تکميل شد افزود : تقاضاي اسکان سه روزه در مراکز اقامتي حاکي از هدفگذاري درست براي افزايش اقامت و ماندگاري مسافر در همدان بوده است.

وي با قدرداني از خدمات علوم پزشکي و مرکز بهداشت همدان در مراکز بهداشتي درماني و رفع نواقص و کمبودهاي نوروز سال گذشته اظهار کرد : عملکرد بيمه هاي تامين اجتماعي و دفاتر کارگزاري اين بيمه از جمله نقاط ضعفي بوده که عليرغم اعلام آمادگي و گزارش ارسال شده پاسخگوي مراجعان در ايام تعطيل نبودند.

افشاري فضاسازي مطلوب و استقرار المانهاي جذاب را از جمله اقدامات قابل توجه شهرداري دانست و اضافه کرد: هم از نظر سخت افزاري و هم نرم افزاري تا کنون با عملکرد خوبي در خدمات سفر شهرستان مواجه بوديم که بايد اين آمادگي براي تداوم تسهيلات نوروزي تا پايان تعطيلات استمرار يابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان