به گزارش صبح الوند، عبدالرضا فولادوند افزود: موانعی برای تحقق مدارس هوشمند وجود دارد که از جمله آنها میتوان به محدود و ناقص بودن وسایل هوشمند، عدم فرهنگسازی و نبود محتوای آموزشی هوشمند اشاره کرد، ما تعریف درستی از هوشمندسازی مدارس نداشتهایم و با تجهیز یک کلاس به رایانه و ویدئو پرژکتور نمیتوان مدرسه را هوشمند نامید.
وی ادامه داد: مراکز فنی و حرفهای به دلیل اینکه فارغالتحصیلان پس از تحصیل وارد بازار کار میشوند، برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و طبق پیشبینیها باید 50 درصد از دانشآموزان را به سمت هنرستانها سوق دهیم که در سال گذشته به 49 درصد رسیدیم که باید با اضافه کردن رشتههای تحصیلی جدید این میزان را برای سالهای بعد حفظ کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تعداد بالای کلنگزنی پروژهها در دولت قبل، افزود: بسیاری از پروژهها از جمله پروژه استخرهای دانشآموزی به دلیل کمبود اعتبار نیمهتمام رها شده است که اگر با نیمی از این تعداد کار شروع میشد امروز شاهد بهرهبرداری آنها بودیم.
دیدگاه شما