اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. دى 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 15500
مردم همیشه در صحنه دارالمومنین همدان در دفاع از نظام و ولایت فقیه در روز هفتم دی ماه برای مواجهه با غائله شوم و خطرناک فتنه 88 به میدان آمدند و همچون گذشته پیش قدم دفاع از انقلاب و رهبری بودند و هستند.
سران فتنه مفسدان فی الارض/مردم همدان پیش قدم دفاع از انقلاب و رهبری در 7 دی 88

به گزارش صبح الوند، شهاب ثاقب در یادداشتی نوشت:

مردم ایران اسلامی، بارها و بارها در طول 37 سالی که از عمر پر برکت این انقلاب الهی و مردمی می گذرد بارها و بارها با فتنه و فتنه گران دست و پنجه نرم کرده اند.

در مقطعی از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب دیدیم که فتنه و نفاق توسط رئیس جمهور مخلوع و فراری، بنی صدر خائن دست به دست هم دادند و راه نابودی بهشتی، رجایی، باهنر، امام راحل و حوزه های علمیه را پیش گرفتند و با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و نخست وزیری تلاش کردند جمهوری اسلامی را نابود کنند.

بنی صدر ملعون برای رسیدن به اهداف شوم خود با نیرنگ و فریب در ابتدای هر سخنرانی برای شهدا فاتحه می خواند تا بگوید مسلمان است و همان زمان عده ای با بصیرت گفتند فاتحه بنی صدر خائن، فاتحه برای اسلام است و سالها بعد در سال ۸۸ فتنه ای از نوع دیگر رخ داد تا نظام را نابود کند.

در فتنه ۸۸ بسیاری از خواص هم راه خود را گم کردند و به بیراهه رفتند اما در ۹ دی مردم به بصیرت رسیدند و امروز هم در آستانه فتنه بزرگتری هستیم که اگر غفلت کنیم پشیمان خواهیم شد.

سران فتنه جدید آمریکا، افراد در حصر و کسانی هستند که سنگ آنها را به سینه می زنند و باید مراقب باشیم تا دوباره از این ناحیه دچار بحران نشویم.

 

حماسه ماندگار ۹ دی به نوعی جلوه‌ای از عاشورا و ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است و در این روز مردم بصیر ایران با حضور گسترده و خودجوش خود، نقشه شوم دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام عزیز را خنثی کرده و باعث تثبیت بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

9 دی ماه سالروز حماسه تاریخی ملت غیور ایران است و این حماسه همانند پیروزی انقلاب اسلامی شیرینی خاصی به همراه دارد.

حماسه ۹ دی ماه با مدیریت و رهبری های حکیمانه و حضرت امام خامنه ای عزیز ماندگار شد و این حضور پر شور مردم باعث خنثی شدن فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ شد.

شش سال پیش و در چنین روزی مردم دارالمومنین همدان پس از هتک حرمت فتنه گران در ظهر عاشورا با حضور به هنگام و بموقع خود در خیابان های شهر خواستار پایان فتنه و محاکمه سران فتنه شدند.

مردم همیشه در صحنه دارالمومنین همدان در دفاع از نظام و ولایت فقیه در روز هفتم دی ماه برای مواجهه با غائله شوم و خطرناک فتنه 88 به میدان آمدند و همچون گذشته پیش قدم دفاع از انقلاب و رهبری بودند و هستند.

حماسه 9 دی ماه، دستاورد های بسیاری داشت که یکی از آنها اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان بود.

حماسه ماندگار ۹ دی نشان داد مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران اسلامی پیوند ناگسستگی با انقلاب و نظام و رهبر خود دارند و افشای چهره ریا، تزویر و نفاق  برخی از جریان ها و آشکار شدن اهمیت بصیرت و ولایت مداری از دیگر دستاورد های این حماسه سیاسی است.

فتنه‌گران و سران آنها در نزد افکار عمومی ملّت بزرگ ایران محاکمه شدند، و طرد اجتماعی و بی توجهی عموم مردم به آنان نشانگر این واقعیت است.

هنوز هم عده ای می گویند چرا سران فتنه را نمی بخشید و از تقصیرشان نمی گذرید و یا محاکمه نمی کنید که باید به آنها پاسخ داد جرم این افراد فساد فی الارض و مجازاتشان اعدام است و نظام به آنها ارفاق کرده است که در حصر به سر می برند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان