اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1399 - 11:49   |   کد مطلب: 34779
نتخاب و دموکراسی در انتخابات امری پسندیده است و باید به آرای اعضای مجمع احترام گذاشت اما باید این نکته را همواره در نظر داشت که در هر مقامی اگر اصل شایسته سالاری و تخصص گرایی رعایت شود آن مجموعه به مجموعه ای پر توان و با کیفیت تبدیل خواهد شد.
فدراسیون فوتبال همچنان غبارآلود ماند

به گزارش صبح الوند، با هیچ نیرویی نمی توان فوتبال را از جهان مدرن حذف کرد. اما برای اثبات تعلق ذاتی فوتبال به جهان تجدد باید در باره شأن و نقش و جایگاه و اثر فوتبال در این عالم تأمل کرد.
فوتبال نه فقط در بازار سرمایه نفوذ کرده بلکه در خانه و زندگی و در زبان و درک مردمان وارد شده و با آن درآمیخته است تا جایی که می توان گفت در جهان ما از  میان شئون تجدد کمتر چیزی به اندازه فوتبال در سراسر جهان فراگیر شده و به پستوی زندگی مردمان راه یافته است.
محبوبیت فوتبال در کشور ما به شدت بالاست و این امر موجب شده است تا حساسیت های مردمی و رسانه ای نیز بالاتر باشد .
اگر عملکرد فدراسیون فوتبال خوب باشد اتفاق های خوبی برای فوتبال رخ خواهد داد در غیر این صورت هوای فوتبال هچنان غبار آلود خواهد ماند .
انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند برگزار شد و اقای عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد . 
در این انتخابات علی کریمی که از بدنه فوتبال است و دارای محبوبیت داخلی و بین المللی است  فقط 9 رای می آورد و مصطفی آجرلو  که سابقه مدیریت تیم های لیگ برتری فوتبال را دارد 18 رای دریافت می کند . 
کیومرث هاشمی  که  سابقه ریاست آکادمی ملی المپیک ، سرپرستی فدراسیون فوتبال و مدیر کلی اداره ورزش و جوانان و ... در کارنامه دارد نیز نتوانست رای اعضای مجمع را به دست بیاورد .
عزیزی خادم  که سابقه مدیریت در ارگان های صنعتی و دولتی را در کارنامه دارد با رای اکثریت مجمع به ریاست مهم ترین فدراسیون کشور می رسد.
سوال اینجاست که سه نفر با سابقه ی ورزشی و مدیریت در ورزش در رقابت با یک نفر که سابقه دولتی اش بر سابقه ورزشی اش غلبه  دارد نمی توانند نظر اکثریت مجمع را بدست بیاورند، و چطور آن فرد می خواهد با مدیران ورزشی فوتبالی در عرصه ملی و بین المللی تعامل کند؟
انتخاب و دموکراسی در انتخابات امری پسندیده است و باید به آرای اعضای مجمع احترام گذاشت اما باید این نکته را همواره در نظر داشت که 
در هر مقامی اگر اصل شایسته سالاری و تخصص گرایی رعایت شود آن مجموعه به مجموعه ای پر توان و با کیفیت تبدیل خواهد شد.
یک مدیر ورزشی می تواند ورزش را متحول کند و یک مدیر صنعتی می تواند صنعت را دگرگون کند .
اگر مدیر ورزشی را در صنعت به کار بگیریم یا بر عکس ، کار آیی آن مجموعه کاهش پیدا خواهد کرد .
به امید موفقیت فوتبال ایران در میادین بین المللی 

مجید  دیبافر

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان