اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1396 - 10:49   |   کد مطلب: 25898
برای چندین بارمتوالی مالباختگان موسسه ارمان مقابل استانداری همدان تجمع کردند و خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلشان شدند.
تجمع ادامه دار مالباختگان موسسه آرمان مقابل استانداری همدان

به گزارش صبح الوند، صبح امروز جمعی دیگراز مالباختگان موسسه ارمان( البرز ایرانیان و وحدت) در مقابل استانداری همدان تجمع کردند.

 

با توجه به اخبارهایی که هروز از موسسات مالی میشنویم متاسفانه مالباختگان این موسسه همچنان در انتظار گشایشی در کار خود هستند و تاکنون از هیچ کدام از مسئولین استانی جواب مورد نظر خود را نگرفته اند.

 

 

یکی از مالباختگان با بیان اینکه در این مدت استاندار هیچ وقتی برای شنیدن دردل ما نگذاشته است گفت: متاسفانه بخاطر ضعف مسئولین استانی مادر همه اخبارها شاهد شنیدن اسم سایر موسسات هستیم اما موسسه البرز ایرانیان که فقط در چند استان کشوربوده است واقعا مظلوم مانده است.

 

 

وی اظهار کرد: برخی از مسئولین کشوری نام البر ایرانیان را تا به حال نشنیده اند.

 

یکی دیگر از مالباختگان با بیان اینکه برخی مسئولین به ما طمع کار می گویند افزود: پس چرا انموقع که 5 سال این موسسه بدونمجوز در حال فعالیت بود جلوی کار ان را نگرفتند.

 

 

تجمع کنندکان با در دست داشتن پلاکارت هایی فراوان با مضامینی همچون مردم مستضعف چه گناهی دارند که باید تاوان اهمال کاری مسئولین را پس بدهند و سپرده هایشان دزدیده شود و کسی هم پاسخ ندهد؟

 

اقای استاندار چرا حتی یکبار پای درد دل جماعت مالباخته ننشستی؟ پس ما دردمان را به که بگوییم؟

 

 

چرا مسؤلین از حل مشکلات همه موسسات حرف زدند اما نامی از البرز ایرانیان نمیبرند؟

 

اقای استاندار این موسسه 5 سال در استان تحت مسولیت شما فعالیت کرد, اگر مجوز نداشت چرا جلوی ان را نگرفتید؟

 

این تجمع کنندگان خواستار توجه مسئولین استانداری به خود و رساندن حرف دل انها به مسئولین کشوری شدند

 

تمامی این تجمع کنندگان خواستار توجه مسئولین استانداری به خود و رساندن حرف دل انها به مسئولین کشوری بودند سرانجام نمایندگان انها خدمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان رسیدنداما جواب قابل توجهی از وی دریافت نکردند.

 

قابل توجه است که همزمان دو نامه توسط استانداری به تهران ارسال شده بود اما بنابر گفته ای آقای صادقی هنوز جوابی دریافت نکرده اند و نکته جالب تراینکه استانداری هم پیگیر جواب این نامه ها نبوده است.

 

در ادامه خبرنگار صبح الوند پیگیری های متعددی را جهت مصاحبه با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان انجام داد که متاسفانه به این علت که هنوز جواب نامه ها را بعداز حدود تقریبا دو ماه از مسئولان کشوری نگرفته بودند آمادگی مصاحبه را نداشت.

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان