اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. دى 1394 - 8:13   |   کد مطلب: 15706

به گزارش صبح الوند، در همین زمینه، مهرماه سال جاری بود که برای نخستین بار از یکی از شهرهای موشکی سپاه رونمایی و تصاویری از آن توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد. رونمایی از نخستین شهر موشکی سپاه در رسانه‌های جهان بسیار بازتاب داشت و موجب شگفتی بسیاری شد.

سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران همان موقع اعلام کرده بود: پایگاه‌های موشکی ما در اعماق 500 متری زمین آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند.

وی تاکید کرده بود: پایگاه‌های زیرزمینی موشک‌های دور برد جمهوری اسلامی ایران در همه استان‌ها و شهرهای این مرز و بوم مستقر و آماده هستند و در اعماق 500 متر زیر کوه‌های بلند قرار دارند.

فرمانده نیروی هوافضا سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن از ثبات کامل برخوردار است، گفته است: این نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروهای مسلح از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است و ملت ایران مطمئن باشد دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.وی تأکید کرد: ایران آغاز کننده هیچ جنگی نیست اما اگر اشتباهی از بیگانه سر زند، پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند و این برای دشمن خانمان سوز است.

حالا با گذشت حدود 3 ماه از رونمایی از اولین شهر موشکی سپاه، امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از یکی دیگر از شهرهای موشکی نیروی هوافضای سپاه بازدید کرده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان